Jump to content
CvGaming

Ban Request - [Cv-D]


Olsson
 Share

Recommended Posts

1 minute ago, Waizo said:

de är omöjligt för mig att höra om de är en tjej eller kille och de hade ju varit kul om de var fler tjejer på servers.   har aldrig varit i kontakt med olsson förut och aldrig prata i ts med han.   så ber om ursäkt om du tog illa upp, ville inget illa

 

 

mvh Pontus

Du spelar med Cv-D och alla i Cv-D vet att jag inte är en tjej så det är ren j**la bullshit

Link to comment
Share on other sites

Just now, Waizo said:

varför skulle dem nämnt dig?  

 

och om dem hade de så säger dem väl inte   ,   "nu har killen MS olsson" gjort dehär.  dem säger olsson och när jag hörde din röst så frågade jag artigt

cZHRjZa.jpg

Link to comment
Share on other sites

Asså vart ska man ens börja? Att vi som stora gäng ska sitta och agera som ett par snorungar... SKÄRP ER!

Vi i Ms har gjort en BAN REQUEST för vi anser att ni i Cv-D gjort fel. Då är det upp till admins/mods att se över detta och sedan fatta ett beslut.

Om man ska börja upp ifrån och ner. 

Olsson att du kallar dom Cv-D för Cv Rookhandel är HELT ONÖDIGT!

19 minutes ago, GODwazz said:

jag loggade in pga nya patchen av bohemia skulle kolla om det funkade att ändra min "Malloc" på arma 3 launcher och loggade in på server för att testa om det funkade, jag var aldrig med i fighten satt bara i mitt hus och testade.!!!

moget av dig att skriva "Cv-Rookhandel"

kan tillägga till dig olsson utanför detta:

http://imgur.com/dXXGD55

http://imgur.com/L43oXAJ

 

Wazz att du lägger en helt OK respons på vad du höll på med under tiden är bra men att du sedan kontrar med en videon ENDAST för att du vill kasta skit gör inte saken bättre.

 

19 minutes ago, Jesper Johansson said:

Olsson, det är synd att du tycker jag är dryg men när vi försöker att förklara för er i vanlig ton så vägrar ni ju lyssna för ni kan aldrig se saker från mer än eran egen synvinkel, vi förklarade för er att det var dålig kommunikation mellan oss och det var aldrig meningen att vara fler än 8 inne, vi förklarade även att luke aldrig var i närheten av fighten och inte hade avsikt att vara det heller. Jag har tagit film som jag laddar upp där man klart och tydligt ser att Luke är på annan plats.

Ps bra titel på filmen, visar verkligen vilken slags människa du försöker vara :drinks:

Hur resonerar du nu? Vi ville prata med er. I början i ert gäst rum så var alla tysta och det tar inte en lång stund innan du säger åt Olsson att hålla käften sedan byter du rum. Du är en av de äldsta spelarna jag har känt på CvG jeppe och jag träffade även dig på DH så är det någonting specifikt du vill snacka om så vet du att du kan prata med mig. Det behöver inte vara bråk.

19 minutes ago, Scuba said:

Vill bara påpeka att jag tycker att det är "riktigt onödigt och väldigt onödigt" att kalla oss cv-rookhandel

Håller med dig till 100%

15 minutes ago, Philips said:

Vill bara påpeka att detta var ni igår http://imgur.com/UhrxjV0

Det där är helt orelevant till denna ban req.

14 minutes ago, treos said:

Cv-Rookhandel? kanske må vara, men ni blev ju fortfarande rent utsagt slaktade i den enda fighten ni bestämmer er för att inte vara third part engage? ;)

Det där var nog det mest onödiga kommentaren jag har läst på en ban req. Skärp dig helt ärligt.

12 minutes ago, GODwazz said:

Samma sak jag satt i mitt hus och försökte lösa mitt problem med arma!!!

Hur är sitta i lobbyn AFK och vara ingame och testa grejer samma sak?

11 minutes ago, GODwazz said:

sam du har inget med det att göra så håll käften

 

Du har spelat länge på servern nu och har även suttit av en längre ban tidigare (liksom andra spelare) så du borde veta hur du ska agera.

10 minutes ago, Sam said:

Jag vart ju med i fighten, Du är fan fett j**la omogen käftn själv förfan

Det hjälper inte med att kasta tillbaka skit...

 

7 minutes ago, Waizo said:

de är omöjligt för mig att höra om de är en tjej eller kille och de hade ju varit kul om de var fler tjejer på servers.   har aldrig varit i kontakt med olsson förut och aldrig prata i ts med han.   så ber om ursäkt om du tog illa upp, ville inget illa

 

 

mvh Pontus

Det där "fnisset" efter du fråga om det var en tjej eller inte indikerar ju klart och tydligt att det inte var så du skrev. Helt otroligt.

 

6 minutes ago, Kafarov said:

Byt attityd om du vill komma nånstans

Detsamma gäller dig. 

 

5 minutes ago, Sam said:

Kommer från rätt käft

Ännu mer onödigt...

5 minutes ago, Olsson said:

Du spelar med Cv-D och alla i Cv-D vet att jag inte är en tjej så det är ren j**la bullshit

Typ vad jag tänkte fast inte rätt ordval...

 

 

 

 

Grabbar asså jag ber er ärligt. Agera som vanliga människor. Vi har båda gäng åldrar som sträcker sig relativt lågt och högre men det ska inte gå till såhär.

En support/mod/admin kan låsa denna tråd för det kommer ju bara pajkastning och helt orelevanta kommentarer.

Tack för mig.

 

 

Link to comment
Share on other sites

@Bartowski bra skrivet. Men vill tillägga jag var bara i mitt hus och skulle testa: mitt arma fryser när jag pratar ingame och ibland droppar FPS:en så om ni anser att detta är ett problem så anser jag att admin/mods får lösa detta. Jag var aldrig med i fighten!

Link to comment
Share on other sites

Jag vet faktiskt inte riktigt vart jag ska börja.

Efter ha läst alla era kommentarer blir jag mållös. Det är så fruktansvärt tråkigt att ni behandlar varandra så j**la dåligt rent ut sagt. Vi ALLIHOPA spelar detta spel för endast en anledning, vi tycker det är kul. Dessa sidospår dessa tjafs och skit är så himla onödigt.

Ni ska kunna prata med varandra kring någonting som ena parten tycker är skumt.

Ni kan ju beté er så  mycket bättre så det är tid att göra det nu. Börjar bli riktigt trött på att ni kastar en massa skit på varandra för så onödiga saker. 

Angående detta med att gäng endast får vara 8 Online så är det VÄLDIGT enkelt. Endast 8 av er loggar in? Är det så att du måste logga in för att kolla/prova någonting så kan du logga in med en annan profil så folk inte tror att "Shit nu kommer cvd fuska och ta in någon mer i kriget". 

Det är så simpelt som att använda commen sense.

Ni allihopa vet om vad vi har för regler och vad som faktiskt gäller. 

Jag vill dock prata med Ledaren över MS och CVD tillsammans. 

*Update* Kommer NEKA denna Banreq.

Båda läger tänker dock på max gränsen för ett gäng är 8. Så enkelt är det!

//Bachne

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.