DompaN Posted April 28, 2016 Report Share Posted April 28, 2016 Name: [SoA][Sec] DompaN Offender-Name: Drott Date: 2016-04-28 tid: ca 11:20 Reason: jag och norberg visste att Drott var på väg emot drug dealern i Kavala med massa weed så vi åkte dit och spikade efter ett tag så skriver han i chatten "soa era pajjaser sluta campa drug dealern" vilket e metagaming om jag inte har fel dessutom så snackade jag med han efter och han sa bara "snälla lägg en ban req jag bryr mig inte" och var bara kaxig i ts efter händelsen här har ni en gif https://gyazo.com/3ebf0b884ae4ff3c93e7ff7217a47a5c längre video har jag om de behövs. Magikern and Zacharias 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DompaN Posted April 28, 2016 Author Report Share Posted April 28, 2016 vet inte vrf de blev ett streck över meningarna men hoppas de går att läsa ändå Zacharias 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DraapzHD Posted April 28, 2016 Report Share Posted April 28, 2016 [SSA] Affe som hovrade över mig hela tiden och gav er info vart jag var hela tiden då? Det nämnde du inte va? Varför hjälper någon i ett annat gäng er att råna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
o.norberg Posted April 28, 2016 Report Share Posted April 28, 2016 han skrev 2 sms till mig första att du va vid weed processing andra smset va att du åkte mot kavala sen fick jag inte nått mer sms av han! Och va är det med att han hjälper oss vi är mot sånna som kör droger sen att dom hjälper oss att skicka sms att det är nån som kör droger är väl inte fel.. skillnad om han hade skicka på ts eller i side Magikern and Zacharias 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DraapzHD Posted April 28, 2016 Report Share Posted April 28, 2016 Klart han inte får hjälpa er att råna?! Å herre och ni vill att jag ska bli bannad... Plus Han hjälpa er mycket mer än så... Link to comment Share on other sites More sharing options...
o.norberg Posted April 28, 2016 Report Share Posted April 28, 2016 Han skicka fortfarande bara sms att du körde droger sen att du va på väg till kaval.. det är väl inte fel. Zacharias 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DompaN Posted April 28, 2016 Author Report Share Posted April 28, 2016 efter som han skrev på sms IN GAME så är det inte fel och han hjälpte inte med ngt mer Link to comment Share on other sites More sharing options...
DompaN Posted April 28, 2016 Author Report Share Posted April 28, 2016 18 minutes ago, DraapzHD said: Klart han inte får hjälpa er att råna?! Å herre och ni vill att jag ska bli bannad... Plus Han hjälpa er mycket mer än så... hur mer hjälpte han oss? Link to comment Share on other sites More sharing options...
[SAF] Jeppe Posted April 28, 2016 Report Share Posted April 28, 2016 Fattar inte poängen med att alla startar en sådan fet diskussion i varje ban req? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DompaN Posted April 28, 2016 Author Report Share Posted April 28, 2016 2 hours ago, Jeprix said: Fattar inte poängen med att alla startar en sådan fet diskussion i varje ban req? fattar ingenting han ville att vi skulle göra de i ts sen börjar han böla Link to comment Share on other sites More sharing options...
DraapzHD Posted April 28, 2016 Report Share Posted April 28, 2016 4 hours ago, DompaN said: 2 minutes ago, DompaN said: fattar ingenting han ville att vi skulle göra de i ts sen börjar han böla Oj nu ska han hetsa också xD DompaN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DompaN Posted April 28, 2016 Author Report Share Posted April 28, 2016 kan ngn admin låsa denna tråd efter som de e bara pajkastning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sajm0n Posted April 28, 2016 Report Share Posted April 28, 2016 Låser tråden DraapzHD and DompaN 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sajm0n Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 Tycker att detta är en rätt fjantig banreq, då han bara skrev "sluta campa drugdealern", tänker inte banna någon för det. Om ni har en dispyt mellan varandra så får ni lösa det mellan varandra med en mogen inställning istället för att bara klaga och försöka få folk bannade. Skärp er. Banrequesten nekad. /Mikhailov DraapzHD 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts