Jump to content
CvGaming

ban req Drott


DompaN
 Share

Recommended Posts

 Name: [SoA][Sec] DompaN

        Offender-Name Drott

        Date: 2016-04-28 tid: ca 11:20

        Reason: jag och norberg visste att Drott var på väg emot drug dealern i Kavala med massa weed så vi åkte dit och spikade efter ett tag så skriver han i chatten "soa era pajjaser sluta campa drug dealern" vilket e metagaming om jag inte har fel dessutom så snackade jag med han efter och han sa bara "snälla lägg en ban req jag bryr mig inte" och var bara kaxig i ts efter händelsen här har ni en gif https://gyazo.com/3ebf0b884ae4ff3c93e7ff7217a47a5c längre video har jag om de behövs. 

Link to comment
Share on other sites

han skrev 2 sms till mig första att du va vid weed processing andra smset va att du åkte mot kavala sen fick jag inte nått mer sms av han! Och va är det med att han hjälper oss vi är mot sånna som kör droger sen att dom hjälper oss att skicka sms att det är nån som kör droger är väl inte fel.. skillnad om han hade skicka på ts eller i side 

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, DraapzHD said:

Klart han inte får hjälpa er att råna?! Å herre och ni vill att jag ska bli bannad... Plus Han hjälpa er mycket mer än så...

 

 

hur mer hjälpte han oss?

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Jeprix said:

Fattar inte poängen med att alla startar en sådan fet diskussion i varje ban req? 

fattar ingenting han ville att vi skulle göra de i ts sen börjar han böla

Link to comment
Share on other sites

  • Sajm0n locked this topic

Tycker att detta är en rätt fjantig banreq, då han bara skrev "sluta campa drugdealern", tänker inte banna någon för det. Om ni har en dispyt mellan varandra så får ni lösa det mellan varandra med en mogen inställning istället för att bara klaga och försöka få folk bannade. Skärp er. 

Banrequesten nekad.

/Mikhailov

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.