Jump to content
CvGaming

Ban Req [SoA] Norberg [SoA] DolpaN


DraapzHD
 Share

Recommended Posts

 Name: Drott

        Offender-Name: [SoA] Norberg och [SoA] DolpaN

        Date: 2016-04-28 - 11.20

        Reason: Hela gänget SoA tar hjälp av [SSA] Affe för att råna mig när jag kör min device full med droger till drug dealern. SoA säger till [SSA] att hovra över mig hela tiden och säga min position vart jag än tog vägen. När dom märktea att jag tog mig mot drug dealern åker SoA dit och spike:ar för att kunna råna mig. Så erkänner SoA att han hjälpt dom att råna mig och deras förklaring till varför var det "Och va är det med att han hjälper oss vi är mot sånna som kör droger" 

Jag har snackat med Kooben och Thorsten och dom sa också att detta var fel!

Bevis här: https://gyazo.com/cf837991f4c452abdc573d54d4577042

Sedan så snackade jag med Affe och han erkände också att han hjälpte dom att råna mig.

Fick tyvärr inte en shadow play på just denna händelsen men båda erkänner vad dom har gjort.

Video här: 

Edited by DraapzHD
Link to comment
Share on other sites

vi bad han aldrig åka efter eller att hovra över dig det vet jag inte vad du har fått ifrån. . han skrev 2 sms han skrev nån är vid weed processing sen andra 2 smset va att du åkte mot kavala.. sen om han åker efter dig är inte mitt problem. 

Link to comment
Share on other sites

Men jisses, ni har en funktione när ni gör inlägg som heter "Strikethrough", markera hela texten och tryck bort det, eller försök att inte trycka på den knappen...

 

Sorry att jag kommenterar.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, PeTTePeTTe said:

1. Det står inte namn på vem i SOA som gjorde detta, " Hela SOA " Jag var inte inne då, det är som att jag lägger ban req på alla er för att en VDMar.

2. Finns inte bevis för att någon i SOA gjort något, annars kan man ju anlita en plebb som kan ta 2 dagars ban och få vem som helst bannad bara han erkänner. " Men Gyazon då!? " Står ej vem som skickade det... Smart!

3. Fina sträck!

Och vad fan äter du under videon? 

1. Så fixade dom två som jag vet var inblandande i det.

2. Klockan var lite över 11. Jag hade precis vaknat och tänkte farma lite. Tänkte inte på att sätta på shadow play och därför finns det ingen video under allting. men satte på det direkt efter när jag snacka med dom.

3. Så fixad Gyazon också. Står klart och tydligt att norberg skrev det. :)

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, PeTTePeTTe said:

Om jag skriver till APD att någon kör droger så är det ok? Han gjorde samma sak till de andra i SOA. Han var inte med vid rånet allt han sa var att någon körde droger, vilket inte är fel alls. 

Att vi får ban req på oss för att lita på ett tips säger ju bara att du är arg för att du förlorade något inte för att vi gjort fel. 

Och det norberg säger är att vi fick info, INTE att vi samarbetat. Ta fram bevis på att VI gjorde fel, annars så kan detta ju inte bli accepterat ( Hoppas jag ) 

Ska inte kasta mer paj nu, utan låter admins välja. 

Som jag redan sagt och förklarat varför jag inte har bild på just händelsen, Men jag vet inte om du har något som förhindrar dig att läsa eller förstå text, men det är lungt, läs igen bara :)

Ett tips? Ni försöker ta övertaget och säga en annan historia än vad det verkligen va, bara för jag råka inte ha bevis på just det. Det tycker jag är dålig stil av er. Ni vet mycket väl att han sammarbetate med er. Han gav er info stendigt var jag var och vart jag var på väg. Man märkte hur ni förflyttade er hur jag flyttade mig. Och hur skulle ni kunna göra det om ni inte var där? jo Ni fick info av honom hela tiden. 

Tycker det är fruktansvärt dålig stil att inte stå för vad ni gjort och försöka vända det!

Jag pratade även med Kooben och Thorsten direkt efterhändelsen och dom sa att jag skulle lägga upp denna ban req iallfall.

 

Jaja upp till adminsen nu då.

Link to comment
Share on other sites

okej jag ska ta det från start. jag och norberg skulle ut och råna sen gick jag iväg i 5 min medans vi hovrade ovanför pyrgos, när jag kom tbx så hade affe skickat till norberg att de var ngn (Drott) om körde weed och var på väg emot kavala drug dealer så vi åkte dit du såg antagligen oss efter som du skrev "soa era pajjaser sluta campa drug delaern" (metagaming) sedan skrev jag i chatten att det var meta gaming och du svarade med att dina tårar rinner och att vi ska lägga ban req sen säger du i ts att vi ska lägga ban req och att du inte bryr dig men trydligen var de så upphetsande att du var tvungen att lägga ban req på affe och oss. GG WP

Link to comment
Share on other sites

  • Sajm0n locked this topic

Affe skickade enbart sms till SoA om att du var på weedprocessing och att du sedan åkte därifrån, och ser inga konkreta bevis på att dom har samarbetat, utan att Affe bara gett SoA lite information att någon kör weed.

Med detta sagt så kommer jag neka denna banrequesten.

/Mikhailov

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.