Jump to content
CvGaming

ts ban


DompaN
 Share

Recommended Posts

Name: DompaN

            Date: 2016-05-08 ca 14:15

            Reason: tidigare idag så var det någon som fakenickade "legacy" i ts och den personen spam pokade mig jag blev rikitgt iriterad så jag fakenickade "afriel" och pokade cv-d johansson för jag trodde de var han som höll på och trolla. jag skrev till johansson och frågade om de var han men det var det inte. jag ber om ursäkt för vad jag har gjort men jag blev rikitgt arg och jag pallar inte vara bannad i 2 dagar från ts. tack o hej

Link to comment
Share on other sites

Bara för att någon annan gör fel behöver väl inte du göra desamma?
T.ex. om du skulle bli RDMad, skulle du ge igen genom att RDMa den personen senare, för att han/hon gjorde det mot dig?

Avvaktar på slutgiltigt svar från Afriel.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Mikhailov said:

Bara för att någon annan gör fel behöver väl inte du göra desamma?
T.ex. om du skulle bli RDMad, skulle du ge igen genom att RDMa den personen senare, för att han/hon gjorde det mot dig?

Avvaktar på slutgiltigt svar från Afriel.

absolut inte. jag var trött och sur tänkte inte på vad jag gjorde ber så hemskt mycket om ursäkt 

Link to comment
Share on other sites

Hej hej, vi har alltid varit hårda på att folk fakenickar staff och det kommer vi alltid vara. Då det kan skapa stor förvirring för andra medlemmar.
Du får helt enkelt sitta av din ban och försöka få en förståelse för varför det är så allvarligt som det just är.

Nekar denna på begäran av @Afriel.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.