Stefan.Ö Posted May 9, 2016 Report Share Posted May 9, 2016 Name: [SC] Stefan.Ö [Cv-D] Josë Loco Offender-Name: [Z'] Z.s [Z'] Pant Berra Date: 2016-05-10 - ca 01.30 Reason: RDM Adde, Obbe and Vpswede 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z.s Posted May 10, 2016 Report Share Posted May 10, 2016 Ja, srry ja offra dig Refund dock Stefan. Ö Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sajm0n Posted May 10, 2016 Report Share Posted May 10, 2016 Vänta nu, har jag fattat detta rätt, ni två Stefan Ö och Jose Loco pratar alltså med varandra i TS om att engage:a [Z'] tillsammans och ni är i 2 olika gäng ? Då någon av er säger "Vi åker dit och lägger oss i" ? Ludwig, A. Savage, Castle and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan.Ö Posted May 10, 2016 Author Report Share Posted May 10, 2016 @Mikhailov skriv till mig på ts så kan jag berätta allt och sicka en längre video fall det behövs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted May 15, 2016 Report Share Posted May 15, 2016 @Stefan.Ö för det första är jag lite orolig över att ni 2 sitter från olika gäng och pratar angående samarbete. Men so far as I can see no harm is done. [Z'] Z.s [Z'] Pant Berra is now banned 3 days each for RDM. //Bachne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts