Smulis Posted June 7, 2016 Report Share Posted June 7, 2016 Name: [Ms] Hejsan Date: 22 mars 2016 Reason: Combat Logg - Fler bans Jag har varit bannad nästan 4 månader nu anledningen varför jag blev bannad är för att jag combat loggade och hade en dålig attityd mot admin och andra community medlemmar. Jag vet att jag har fått mina 100 chanser om jag fick en till ban skulle det leda till en permanent ban. Men jag vill verkligen börja lira arma igen och jag hoppas att jag kan få absolut en sista chans så jag kan visa att jag kan köra utan att veva mot alla och allt tack för mig :))) Feroz, A.Karlsson, HedmaN and 5 others 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted June 8, 2016 Report Share Posted June 8, 2016 Anledningen till att du sitter bannad är pga så många olika faktorer. Du har under din tid på Cvgaming dragit på dig ban efter ban, och väldigt ofta haft en extremt tråkig attityd mot andra spelare och admins. Jag vet inte hur många gånger jag varnade dig när du trollade runt på Arma servern och Teamspeak servern. Känner inte att du kan tillföra något gott till CvGaming. Därav så tänker jag NEKA denna appeal. Du är välkommen att göra en ny appeal om 6 månader. J. Stalin, Caveman - Phille, Morio and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts