Jump to content
CvGaming

Hejjeboy


Smulis
 Share

Recommended Posts

Name: [Ms] Hejsan         

Date: 22 mars 2016           

Reason: Combat Logg - Fler bans

Jag har varit bannad nästan 4 månader nu anledningen varför jag blev bannad är för att jag combat loggade och hade en dålig attityd mot admin och andra community medlemmar.
Jag vet att jag har fått mina 100 chanser om jag fick en till ban skulle det leda till en permanent ban. Men jag vill verkligen börja lira arma igen och jag hoppas att jag kan få absolut en sista chans
så jag kan visa att jag kan köra utan att veva mot alla och allt tack för mig :)))

Link to comment
Share on other sites

Anledningen till att du sitter bannad är pga så många olika faktorer.  Du har under din tid på Cvgaming dragit på dig ban efter ban, och väldigt ofta haft en extremt tråkig attityd mot andra spelare och  admins. 

 

Jag vet inte hur många gånger jag  varnade dig när du  trollade runt på Arma servern och Teamspeak servern. Känner inte att du kan tillföra något gott till CvGaming.

 

Därav så tänker jag NEKA denna  appeal. Du är välkommen att göra en ny appeal om 6 månader. 

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.