Joelelele Posted August 20, 2016 Report Share Posted August 20, 2016 Name: [C.Co] Joel offenderz name: [MS] Olsson Date: 2016-08-20 23:40ish Reason: Jag skulle åka och sälja en bil jag hitta men när jag är vid stället så flyger olsson fram och engagear medans han engagear så skjuter de på mig. "Shooting a player without giving reasonable time to follow demands is considered RDM." VIDEOOOOOOOOO: http://plays.tv/video/57b8d211f387aa0a8a/rip Tråkigt att man ska behöva lägga ban req på första dagen. Men jag måste ju tjäna pengar på något sätt och det går ju inte när folk som olsson inte följer reglerna. Erik Tyrone, Scuba, Kurre Ugur and 7 others 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted August 20, 2016 Report Share Posted August 20, 2016 (edited) 11 minutes ago, BjeNw0w said: Name: [C.Co] Joel offenderz name: [MS] Olsson Date: 2016-08-20 23:40ish Reason: Jag skulle åka och sälja en bil jag hitta men när jag är vid stället så flyger olsson fram och engagear medans han engagear så skjuter de på mig. "Shooting a player without giving reasonable time to follow demands is considered RDM." VIDEOOOOOOOOO: http://plays.tv/video/57b8d211f387aa0a8a/rip Tråkigt att man ska behöva lägga ban req på första dagen. Men jag måste ju tjäna pengar på något sätt och det går ju inte när folk som olsson inte följer reglerna. okmej Edited August 20, 2016 by Olsson Obbe 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted August 20, 2016 Author Report Share Posted August 20, 2016 Just now, Olsson said: du körde i 30 km/h lol hahaha och? du sköt medans du engagea så Link to comment Share on other sites More sharing options...
DompaN Posted August 20, 2016 Report Share Posted August 20, 2016 men du började ju åka iväg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted August 20, 2016 Report Share Posted August 20, 2016 22 minutes ago, BjeNw0w said: och? du sköt medans du engagea så okmej Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted August 20, 2016 Report Share Posted August 20, 2016 Ok grabbar. Jag låser tråden efter att jag läst era VÄLDIGT välskrivna och väl genomtänkta kommentarer. Ni får vänta på svar från admin/mod. I framtiden så får ni gärna tänka på att kunna diskutera saker på en bra och mogen nivå. chebbi, Joelelele and Kurreman 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted August 21, 2016 Report Share Posted August 21, 2016 [Ms] Olsson and [Ms] Dompan banned 2 days since they failed to do a proper engage. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts