Jump to content
CvGaming

ban req kurre ugur


DompaN
 Share

Recommended Posts

Name: [NATO] DompaN

        Offender-Name: [cco] kurre ugur

        Date: 2016-08-28 ca 14:45

        Reason: jag och min andra gang member stog och vänta på en kille som disconnectade och vi väntade på han vid zamaken då kommer kurre ugur och skriker bla bla bla put your hands up de e vad jag hör, men jag fattar att de e en engage jag trycker shift+b då skjuter han min polare efter 1-2 sek och mig direkt efter fast mina händer han inte ens åka upp. man ser att mitt vapen åker back och sen fram och de var för jag tryckde shift+b och då blev det så, och jag hade fattat att han sköt mig om jag vände mig om men nu gjorde jag inte det. jag har snackat med han och hans gäng dom tog de inte seriöst ena ringde pizzerian och köpte en pizza och dom andra sa att jag skulle ta upp mina händer snabbare nästa gång. MvH DompaN 

Link to comment
Share on other sites

Just now, DompaN said:

Name: [NATO] DompaN

        Offender-Name: [cco] kurre ugur

        Date: 2016-08-28 ca 14:45

        Reason: jag och min andra gang member stog och vänta på en kille som disconnectade och vi väntade på han vid zamaken då kommer kurre ugur och skriker bla bla bla put your hands up de e vad jag hör, men jag fattar att de e en engage jag trycker shift+b då skjuter han min polare efter 1-2 sek och mig direkt efter fast mina händer han inte ens åka upp. man ser att mitt vapen åker back och sen fram och de var för jag tryckde shift+b och då blev det så, och jag hade fattat att han sköt mig om jag vände mig om men nu gjorde jag inte det. jag har snackat med han och hans gäng dom tog de inte seriöst ena ringde pizzerian och köpte en pizza och dom andra sa att jag skulle ta upp mina händer snabbare nästa gång. MvH DompaN 

Din polare började skjuta och du tog upp vapnet? ser inget fel här

Link to comment
Share on other sites

Just now, DompaN said:

vet ej vad min polare gjorde men mitt vapen var framme sen tryckde jag på shift+b då blev de så

Inte vårat problem kurre såg att du tog upp vapnet och tog det som ett hot punktz slutzz

Link to comment
Share on other sites

Tråkigt att du inte kan förlora en fight utan att det måste var något fel. Men inom 24 lägger du ut en "Ban Req" på Joel.A, för att han kalla dig hora och du kände det som person angrepp då. Men vad ger det dig för rätt att göra person angrepp på mig. Du är ingen speciell person som kan hålla på att kalla mig "Dum i huvudet". Sköt din kompis först för att, sikta först in och sen börja skjuta mot mig. Sen så kommer vi till dig. om man trycker "Shift+B" Så åker inte vapnet upp igen. Den åker ner i hölstret och inte upp igen. Händerna ska åka upp utan vapen i handen. Inte med vapen i handen som du gjorde. Du var inte heller seriös när vi kommer ts. Kan absolut länka när vi kommer ts och går ut. Men här har ni situationen.

 

 

 

 

 

Edit: Jag ger er tid för att ta upp händerna. Inte för att skjuta mig.

 

Edited by Kurre Ugur
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Kurre Ugur said:

Tråkigt att du inte kan förlora en fight utan att det måste var något fel. Men inom 24 lägger du ut en "Ban Req" på Joel.A, för att han kalla dig hora och du kände det som person angrepp då. Men vad ger det dig för rätt att göra person angrepp på mig. Du är ingen speciell person som kan hålla på att kalla mig "Dum i huvudet". Sköt din kompis först för att, sikta först in och sen börja skjuta mot mig. Sen så kommer vi till dig. om man trycker "Shift+B" Så åker inte vapnet upp igen. Den åker ner i hölstret och inte upp igen. Händerna ska åka upp utan vapen i handen. Inte med vapen i handen som du gjorde. Du var inte heller seriös när vi kommer ts. Kan absolut länka när vi kommer ts och går ut. Men här har ni situationen.

 

 

 

 

 

Edit: Jag ger er tid för att ta upp händerna. Inte för att skjuta mig.

 

fast jag vände mig inte om och du sköt precis när jag tryckde på shift+b, jag tycker att en admin ska gå in och trycka ctrl x2 sen shift+b och då ser man att man visst gör så. det tycker jag att den som nekar/accar gör innan den tar ett beslut. 

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Jag måste ÅTERIGEN påstå att eran nivå på era banrequests är alldeles för låga. I allt från en video som är på 10 sekunder till att ni håller på och tjafsar om oväsentligheter once again. 

@Kurre Ugur och @DompaN i denna videon verkar ni båda ha en sak gemensamt. Det är att när ni engagar pratar ni så Jä*la fort att man knappt hinner inse vad satan som flög ur munnen. Ja dompan de gånger som du har engagat mig personligen ingame har du gjort exakt likadant.

Sedan kan jag tycka att detta är lite löjligt då din polare faktiskt sätter dig i klistret. Din kompis väljer att försöka skjuta ihjäl lilla kurre här med sin Pikadoll vilket självklart gör att din sits kommer förvärras. Sedan ifall Kurre anser att du är ett hot eller inte går ju bara att spekulera i. 

Jag tycker att du i detta fall @DompaN skulle ha försökt berätta för Kurre att du faktiskt tänker ge upp. Då din kompis visade upp raka motsatsen. Säg "ja ja skona mig jag ger upp" Eller vad sjutton som helst. Nu ser det endast ut som du fipplar med ditt vapen eller dylikt. 

Jag kommer att neka denna banrequesten ifall ni nu inte förstod det i min bok.

Mvh Bachne.

Jag ådrar mig rätten att ha allt från felstavningar, särskrivningar och helt enkelt värdelös grammatik. De är lite sådan jag är

 

Förresten: Rövhål och bortförklaringar, det har alla! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.