Kurre Ugur Posted August 28, 2016 Report Share Posted August 28, 2016 (edited) Name - [C.CO] Kurre Ugur Offender Name - [NATO] T.Bengtsson Date - 2016-08-28 // 16-17 Jag skulle gå till bandit för att lägga in pengarna jag hade på mig. Då kommer NATO och ska jaga mig. Då får dom för sig att rdma. Edited August 28, 2016 by Kurre Ugur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted August 28, 2016 Report Share Posted August 28, 2016 Ursäkta att jag skriver här men var med och sköt på dig så var vittne. Ville bara ge dig ett råd att höja din volym när du lägger en ban request, man hör ju inte ens dina fotsteg eller TeamSpeak, denna ban requesten kan knappt gå igenom om du inte lägger upp ett videoklipp där man iallafall kan höra dina steg... Elliott .B 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorwald Posted August 28, 2016 Report Share Posted August 28, 2016 (edited) ditt ljud är extremt lågt då man knappt kan höra din TS OCH INTE ens dina fotljud men kommer med en video när jag engeadar om de behövs gubben Edited August 28, 2016 by T.Bengtsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurre Ugur Posted August 28, 2016 Author Report Share Posted August 28, 2016 Just now, T.Bengtsson said: ditt ljud är extremt lågt då man knappt kan höra din TS också men kommer med en video när jag engeadar om de behövs gubben Du får jätte gärna länka men det ändrar ju ändå inte faktum om att jag inte hörde dig ingame. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorwald Posted August 28, 2016 Report Share Posted August 28, 2016 Just now, Kurre Ugur said: Du får jätte gärna länka men det ändrar ju ändå inte faktum om att jag inte hörde dig ingame. Faktumet är att ditt ingame ljud hörs inte alls och ditt overall ljud är lågt, de finns knappt nåt som jag kan göra åt de de e som om jag skulle sänka mitt overall data ljud på alla program till 10 % sen när jag blir engeadad in-game och inte hör de så klagar jag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elliott .B Posted August 28, 2016 Report Share Posted August 28, 2016 (edited) . Edited August 28, 2016 by Elliott .B Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scuba Posted August 28, 2016 Report Share Posted August 28, 2016 Just now, T.Bengtsson said: Faktumet är att ditt ingame ljud hörs inte alls och ditt overall ljud är lågt, de finns knappt nåt som jag kan göra åt de de e som om jag skulle sänka mitt overall data ljud på alla program till 10 % sen när jag blir engeadad in-game och inte hör de så klagar jag? Shift + o sänker ljudet i spelet men inte andras röster, vad jag kan minnas iaf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorwald Posted August 28, 2016 Report Share Posted August 28, 2016 Kollat lite på det i Sony Vegas, vad jag kan höra, om jag höjer ALLT till max och lite till så hög man nästan hur han springer på backen... Jag vet inte vad du har gjort med ditt spel men på nått sätt så har du nästan inget ljud... Admin borde kolla mer på detta! J.Huxley 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted August 28, 2016 Report Share Posted August 28, 2016 Just now, Scuba said: Shift + o sänker ljudet i spelet men inte andras röster, vad jag kan minnas iaf Ja det stämmer, men vad har det med det du quotade att göra? Vi testade att höra varandra in-game och var man så nära så att man såg spelarens namn så hördes man perfekt, det är inte vårat ansvar att Kurre Ugur har sänkt ljudet (antingen på datorn eller på videon) och då ska vi inte behöva ta konsekvenserna... J.Huxley 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted August 28, 2016 Report Share Posted August 28, 2016 Låser denna då era diskussioner inte kommer nånvart. Bengtsson, jag bad dig för 1h sen att skicka video till mig på eran pov. Har fortfarande inte fått något! Den här ban reqen kommer inte avgöras innan du laddat upp och bevisat att ni faktiskt engagat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sajm0n Posted August 28, 2016 Report Share Posted August 28, 2016 Då du Bengtsson säger att du har en video på när du engage:ade, så ligger det ju i dina händer. Det är ni som engage:ar som ska se till att motparten hör er engage. Jag tänker låsa upp denna post och vill ENBART att Bengtsson postar sin video på när han engage:ar. Alla andra kommentarer kommer tas bort och få en varning på forumet. Du har 48 timmar på dig. kooben 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorwald Posted August 28, 2016 Report Share Posted August 28, 2016 Just now, Sajm0n said: Då du Bengtsson säger att du har en video på när du engage:ade, så ligger det ju i dina händer. Det är ni som engage:ar som ska se till att motparten hör er engage. Jag tänker låsa upp denna post och vill ENBART att Bengtsson postar sin video på när han engage:ar. Alla andra kommentarer kommer tas bort och få en varning på forumet. Du har 48 timmar på dig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sajm0n Posted August 28, 2016 Report Share Posted August 28, 2016 Att han engage:ar i TS hjälper ingeting, både du och jag vet att Kurre inte skulle höra det. Givetvis vill jag ha en video från han som engage:ar så jag ser att han engage:ar ingame också. Skiter fullständigt i om han skriker sin engage i TS. bobin 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorwald Posted August 28, 2016 Report Share Posted August 28, 2016 Just now, Sajm0n said: Att han engage:ar i TS hjälper ingeting, både du och jag vet att Kurre inte skulle höra det. Givetvis vill jag ha en video från han som engage:ar så jag ser att han engage:ar ingame också. Skiter fullständigt i om han skriker sin engage i TS. De har jag ej för mitt shadowplay minne blev fullt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sajm0n Posted August 28, 2016 Report Share Posted August 28, 2016 Just now, T.Bengtsson said: De har jag ej för mitt shadowplay minne blev fullt Men han som engage:ade ? Vill inte ha från dig längre, då jag trodde att det var du som engage:ade. Jag vill ha en video från han som jagar Kurre och skriker i TS. Joey Persbrandt 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorwald Posted August 28, 2016 Report Share Posted August 28, 2016 Just now, Sajm0n said: Men han som engage:ade ? Vill inte ha från dig längre, då jag trodde att det var du som engage:ade. Jag vill ha en video från han som jagar Kurre och skriker i TS. de är jag som skriker i TS som sagt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sajm0n Posted August 28, 2016 Report Share Posted August 28, 2016 Just now, T.Bengtsson said: de är jag som skriker i TS som sagt Okey, då hänger jag med, videon är från någon annan i NATO och det är du som jagar Kurre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorwald Posted August 28, 2016 Report Share Posted August 28, 2016 Just now, Sajm0n said: Okey, då hänger jag med, videon är från någon annan i NATO och det är du som jagar Kurre? Yes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sajm0n Posted August 28, 2016 Report Share Posted August 28, 2016 Okey låser tråden under tiden jag kollar över detta och återkommer med ett beslut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sajm0n Posted September 6, 2016 Report Share Posted September 6, 2016 Hej, Ursäkta sent svar... Men hur som helst tänker jag neka denna iallafall. Visst det är upp till den som engage:ar att se till att motparten hörde engage:en, men på videon du har skickat Kurre så är ALL volym väldig låg, även på TS. Beviset kan nämligen vara redigerat vilket är STRIKT förbjudet. Kurre, jag säger inte nu att du HAR redigerat ljudet i klippet, men OM du nu har det, vilket du själv borde veta, så tycker jag att du ska ta en rejäl funderare om det är värt det. DECLINED Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts