Jump to content
CvGaming

[Ban Appeal] Hejsan


Vezza_
 Share

Recommended Posts

Då Hejsans konto på hemsidan är bannat bad han mig att lägga appealen på mitt konto.

Appeal Information

            Name: Hejsan

            Date: 2016-03-22 

            Reason: 

Nu har jag nästan vart bannad i ett halvår men längtar fortfarande tillbaka till servern. Anledningen till min ban är att jag combatloggade. Jag combatloggade eftersom att jag blev arg på en sak. Jag har ingen aning vad som flög i mig men det blev som det blev och det ångrar jag extremt mycket. Jag vet att jag hade fått en varning före combatloggen så förstår varför jag fick en permanent ban.

Har spelat på denna server och gillat denna community och jag har fått chanser utav er då jag inte fullt följt reglerna, jag vet att det var dumt att combatlogga och jag är ledsen för det. 
Varför jag skriver detta är för att jag saknar servern och communityn och jag vill visa att jag är en bra person en sista gång. Jag ber om ursäkt för mina handlingar och vad dom har gjort för er spelare här på CvG och ni admins tid.
Jag saknar stunderna som jag haft på servern och skulle vilja ta mig tillbaka och få uppleva allt nytt som kommit och vara en del utav communityt igen!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tyvärr är de så att vi känner att Hejsan har fått chans efter chans och inte tagit våra varningar om en perm seriöst.

 

 

Hejsan får sitta ett tag till, han är välkommen att göra en ny appeal om 3 månader. 

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.