Olsson Posted September 10, 2016 Report Share Posted September 10, 2016 Name: Harambe <3 (Olsson) Offender-Name: Cajpii (Capii) Date: 2016-09-11 00:10 Reason: Jag kör ut ur kavala med snygging så ser vi en massa spikes och kör in vid sidan för att inte köra över dem sen springer vi därifrån också ser vi en folk massa på vägen så springer jag och Snygging fram dit och helt plötsligt så skjuter Capii mig jag skiter i det då för att han säger att han råkade då ressar medic mig och jag får tillbaka mina kläder 2 sekunder senare dödar han mig igen, Och låtsas i Side som att ingenting har hänt. Och vi har pratat i ts och han ska slå ner mig irl och döda mig han vet vart jag bor osv säger han till mig, och jag ska ladda upp videon på det snart Obbe 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
capii Posted September 10, 2016 Report Share Posted September 10, 2016 (edited) Med tanke på att jag är inblandad i detta så får jag kommentera här, Jag nekar inget av det här och står fast vid det jag gjorde men självklart är inte Olsson någon guld pojk heller, så jag tänker bara ladda upp vad han sa till mej lite senare i TeamSpeak som ni hör i slutet ber han mej klart och tydligt att dö i cancer, och andra saker som ni ser i klippet, att jag tar åt mej så mycket med cancer saken är att jag förlorat en del nära i sjukdomen 'Cancer'. Han har bland annat switchat passanger på mej i safezone, har ganska många vittnen på det. Klippet: Edited September 10, 2016 by capii DompaN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted September 11, 2016 Author Report Share Posted September 11, 2016 (edited) Och jag tar åt mig för en som jag kände gick bort via att han blev hotad på ett spel och blev nerslagen när han gick utanför dörren. Edited September 11, 2016 by Olsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted September 11, 2016 Author Report Share Posted September 11, 2016 (edited) 7 hours ago, capii said: Med tanke på att jag är inblandad i detta så får jag kommentera här, Jag nekar inget av det här och står fast vid det jag gjorde men självklart är inte Olsson någon guld pojk heller, så jag tänker bara ladda upp vad han sa till mej lite senare i TeamSpeak som ni hör i slutet ber han mej klart och tydligt att dö i cancer, och andra saker som ni ser i klippet, att jag tar åt mej så mycket med cancer saken är att jag förlorat en del nära i sjukdomen 'Cancer'. Han har bland annat switchat passanger på mej i safezone, har ganska många vittnen på det. Klippet: Nice då kan vi vara bannade tillsammans, Du kan ju ta hela videon och inte bara när ajg säger skit? Helvete vad du kryddar "att jag tar åt mej så mycket med cancer saken är att jag förlorat en del nära i sjukdomen 'Cancer'." Edited September 11, 2016 by Olsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted September 11, 2016 Author Report Share Posted September 11, 2016 (edited) http://prnt.sc/cgk8az http://prnt.sc/cgk82t http://prnt.sc/cgk86r http://prntscr.com/cgnevz Och jag tar åt mig för en som jag kände gick bort via att han blev hotad på ett spel och blev nerslagen när han gick utanför dörren. Edited September 11, 2016 by Olsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted September 11, 2016 Report Share Posted September 11, 2016 Skärpning för fan grabbar! Bete er! Låser denna tråd innan det blir mer pajkastning. En mod/admin får kolla på det här och sen prata med er båda! Castle, Scuba and G. Kasper 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted September 11, 2016 Report Share Posted September 11, 2016 Ja... Alltså jag förstår verkligen inte grejen? Ni båda två har varit bannade en längre tid på servern för diverse olika saker. Att ni har fått en andra eller eventuellt sjunde chans på servern ska ni inte ta som en självklarhet. I dessa videos och printscreens så visar ni bara ännu en gång hur ni endast bidrar med negativ stämning till våran server. Jag tycker det är riktigt j**la dåligt av båda av er. Ni bör se detta som eran sista chans. Annars kommer jag personligen att ta bort er från servern. Jag och alla andra spelar här för att ha det skoj. För att vi även tycker att det är skoj. Vi försöker bidra med en så positiv stämning som möjligt för att ALLA ska få en bra upplevelse. Det bör ni även börja tänka på illa kvickt. Skärpning... detta är ju för fan dagisnivå. //Bachne chebbi and Fisk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts