Thorwald Posted September 30, 2016 Report Share Posted September 30, 2016 (edited) Han som anklagar Heter : Bengtsson han som blir anklagad heter : Ubbe detta hände på fredags kvällen Video bevis : Sen skrev han också https://gyazo.com/98d643eac3bfb96424ca98af22082406 detta efteråt vi frågade vad han gjorde och var anmält otrevlig och sa att vi var tröga, Dom samarbetade också med FIA men detta fick jag ej på video, och ha min rook i refound Edited September 30, 2016 by T.Bengtsson DompaN, Thorwald, Kupa and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morio Posted September 30, 2016 Report Share Posted September 30, 2016 Kafarov and DompaN 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billy Bones Posted September 30, 2016 Report Share Posted September 30, 2016 vet jag inte ska skriva här men. kan du ändra topicen då det inte är UFA som gör något chebbi 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorwald Posted September 30, 2016 Author Report Share Posted September 30, 2016 Just now, Billy Bones said: vet jag inte ska skriva här men. kan du ändra topicen då det inte är UFA som gör något Vet kom på de Ursäkta men vet inte hur jag ändrar beklagar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted October 2, 2016 Report Share Posted October 2, 2016 Hej! Då Bengtsson inte får tid att faktiskt utföra det som han skall (@Obbe) kommer Ubbe i detta fallet att bli bannad för RDM. Accepted //Bachne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts