Rexxz Posted October 15, 2016 Report Share Posted October 15, 2016 Request Information Name: *Your in-game name* [V] Rexxz Offender-Name: *Offender's in-game name* Cvd Femenist Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 2016-10-15 Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here. I videon ser man att vi dödar Femenist i början på fighten. Sen 7 minuter senare kommer han tillbaka. bobin, Scuba, chebbi and 9 others 12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DompaN Posted October 15, 2016 Report Share Posted October 15, 2016 1. jag har försökt förklara vad som hände men ingen av er vill prata 2. jag har även sagt att jag kan ge er pengar som ett "förlåt" 3. säger halvardo "jag kollar genom väggen" på 0:29? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted October 15, 2016 Report Share Posted October 15, 2016 0:27 Nice att du ska kolla genom väggen @Hallvardo, det är väl bannbart? Ayman and CasperEbbesen 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hallvardo Posted October 15, 2016 Report Share Posted October 15, 2016 2 minutes ago, Kafarov said: 0:27 Nice att du ska kolla genom väggen @Hallvardo, det är väl bannbart? ni gjorde det samma LUL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted October 15, 2016 Report Share Posted October 15, 2016 (edited) 5 minutes ago, Hallvardo said: ni gjorde det samma LUL 2:20 Jävligt smart att du hoppar över väggar i combat också Edited October 15, 2016 by Kafarov CasperEbbesen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted October 15, 2016 Report Share Posted October 15, 2016 LÖST! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts