anden Posted November 9, 2016 Report Share Posted November 9, 2016 +1 för skit bra kvalité i vissa klip Kupa, DompaN, Kafarov and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tintin Posted November 10, 2016 Report Share Posted November 10, 2016 +1 bästa montaget jag någonsin har sett. man får ljuga för att inte få nån ledsen. CasperEbbesen, anden, bobin and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anden Posted November 10, 2016 Author Report Share Posted November 10, 2016 6 hours ago, Tintin said: +1 bästa montaget jag någonsin har sett. man får ljuga för att inte få nån ledsen. äh vad säg sanningen istället Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zacharias Posted November 10, 2016 Report Share Posted November 10, 2016 Montaget är laggit som självaste fan, ser för jävligt ut med andra ord. Men med tanke på att du konstant håller 50-60 FPS ingame så tror jag att problemet ligger i ditt inspelningsprogram eller programmet var du klipper ihop det. Vad använder du? Killsen är ju fina men lagget förstör hela upplevelsen. Scuba 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elnour Isak Adam Posted November 10, 2016 Report Share Posted November 10, 2016 Du har ju typ renderat ut det i 4fps wtf Takó 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anden Posted November 10, 2016 Author Report Share Posted November 10, 2016 1 hour ago, Zacharias said: Montaget är laggit som självaste fan, ser för jävligt ut med andra ord. Men med tanke på att du konstant håller 50-60 FPS ingame så tror jag att problemet ligger i ditt inspelningsprogram eller programmet var du klipper ihop det. Vad använder du? Killsen är ju fina men lagget förstör hela upplevelsen. kör med shadowplay och windowsmoviemaker Link to comment Share on other sites More sharing options...
anden Posted November 10, 2016 Author Report Share Posted November 10, 2016 21 minutes ago, FiskarN said: Du har ju typ renderat ut det i 4fps wtf är allt i 4 fps eller bara vissa klipp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now