Morio Posted January 26, 2017 Report Share Posted January 26, 2017 Request Information Name: *Your in-game name* SQ Zanetti Offender-Name: *Offender's in-game name* TSAR Xymz Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 20:15 Which rule(s) were broken: Dåligt ultimatum. Väldigt dålig RP och för lite tid. Additional information: Explain in detail what happened. Jag och min polare vart engagade av TSAR. De engaga min kompis men jag tar upp händerna i ett annat rum. Min kompis säger att jag är stum och kan bara göra klick ljud (det är därför jag gör det i filmen). När han stiger in så ger han ett väldigt dåligt ultimatum som skiter i RP helt och hållet. Jag hade mer än 100k på mitt konto som tur, men tänk om de engaga nån som inte hade det? Sedan så säger han att jag har 2 sekunder och jag rör mig mot ATMen när han bara dödar mig. walter yellow 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted January 26, 2017 Report Share Posted January 26, 2017 Och att rpa stum är då i dina ögon ännu bättre!?!? Du får 11 sekunder att göra som han säger, Han ber dig först vid 9 marken och fortsätter sedan att säga åt dig vad du ska göra. DECLINED DompaN, A. Savage, Xymz and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts