Jump to content
CvGaming

Ban request Andersson & Johansson


Wajk
 Share

Recommended Posts

   Request Information

        Name: [U.F.A] Walt Winchester (G. Kasper & Unreal som är på videona)

        Offender-Name: *Offender's in-game name*: [1%] JohanssoN & [1%] Abd Al Shakur

        Date: YYYY-MM-DD - 2017-02-05 14.00~ & 16.00~

        Which rule(s) were broken: Skjuter direkt efter engage

        Additional information:

 

Vill bara börja såhär: Vi valde att lägga upp ban req PGA att det var 2 gånger på samma dag, och väldigt kort tid emellan.

Första gången var på ÖN, det släppte vi mer eller mindre. Men när detta händer kort därpå så tröttnar vi.

Vi skulle ta fed, dom ser oss plocka ut forden, åker full fart med helikopter in i fed för att kunna engaga. Men då lär dom ge oss mer än 1-2 sekunder efter engage och skjuta, man hinner inte ta in en engage på den korta tiden.

Erfarna spelare i 1% borde veta vad som gäller, och jag hade inte lagt upp denna ban req OM dom hade velat diskuterat (Jag hoppade ner direkt i TS och ville prata med JohanssoN, men vart kickad direkt och ingen diskution).

 

Video bevis:  

 

 

Andra gången:

http://plays.tv/video/58974735cac3e3b807/asdaffewsaf

Link to comment
Share on other sites

Men ni accepterade kosen båda gångerna så då finns det inte möjlighet till banrequest däremot nästa gång ni anser att vi gjort fel kan ni skriva och så tar vi kos off och så fixar vi refound eller om ni vill lägga ban req men i detta fallet så har ni accepterat kosen.

Link to comment
Share on other sites

Första engeagen var kanske lite turbo men ni accepterade fortfarande kosen, andra engeagen som jag gjorde så öppnade han Y-Menyn och började fippla där inne? Han hade chans att bara stänga ner Y-Menyn och ta upp händerna men gjorde inte det plus att ni accepterade kosen igen så jag ser inte vad problemet är?

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, treos said:

Men ni accepterade kosen båda gångerna så då finns det inte möjlighet till banrequest däremot nästa gång ni anser att vi gjort fel kan ni skriva och så tar vi kos off och så fixar vi refound eller om ni vill lägga ban req men i detta fallet så har ni accepterat kosen.

Vart står det att man inte får lägga upp en Ban-request för detta? Hänvisa mig till den platsen så ska jag personligen ta bort att det står så. 

Accepterar båda videos. Speciellt eftersom det inte är första gången 1% tror att människan har en responstid på 1 millisekund. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.