Jump to content
CvGaming

Ban request [N] Kaliffa


Xymz
 Share

Recommended Posts

        Request Information

        Name: [A] Xymz

        Offender-Name: [N] Kaliffa

        Date: 2017 03 04 01.00 ish

        Which rule(s) were broken: RDM

        Additional information: Vi höll på att fightas mot polisen och jag dog. Jag blev sen ressad av medic och [N] Kaliffa bara skjuter mig utan att ha sagt någonting. 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Fattar inte hur du orkar. Du skriver en gång i side vad som gav mig rätt att skjuta dig, jag skrev reglerna. Du hör inte av dig någonting i TS och efter du har väntat ut din NLR så kommer du och tar fighten igen när du skjuter ihjäl DompaN. Skickar videon inom kort när ni engagear mig.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Bartowski said:

Fattar inte hur du orkar. Du skriver en gång i side vad som gav mig rätt att skjuta dig, jag skrev reglerna. Du hör inte av dig någonting i TS och efter du har väntat ut din NLR så kommer du och tar fighten igen när du skjuter ihjäl DompaN. Skickar videon inom kort när ni engagear mig.

Tröttnade på dig när du besvarade min fråga med : ''reglerna'' , och därav gjorde banreqen direkt. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Xymz said:

Tröttnade på dig när du besvarade min fråga med : ''reglerna'' , och därav gjorde banreqen direkt. 

fast detta var ju nästan 24h sedan..

Sen så vill jag även påpeka att det är bannbart om du undanhåller information som kan vara avgörande för Admin/Mods, att du utelämnar när du dödar oss när din NLR är över visar ju bara att ni accepterat fighten.

 

ba6e6fed9de5d85a00d2b6e714d65334.png

Edited by Bartowski
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.