Mackan. Posted September 3, 2017 Report Share Posted September 3, 2017 Request Information Name: [CSA] Mackan Offender-Name: [T.S] Joelthoo [T.S] Æh Date: 2017-09-03 15:00 Which rule(s) were broken: Joelthoo fail engagade i safezone och sen avrättade Æh mig eftersom jag tog upp ett vapen(vilket inte var meningen men arma tog upp den som default). Additional information: Jag och min polare skulle processa oliver men då märkte vi att några kom så vi stack. Jag stack till Truck shoppen eftersom det räknas som en safezone och min polare stack in i Pyrgos. Bevis: WoXXeN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bladet Posted September 3, 2017 Report Share Posted September 3, 2017 men haaha lol, du gjorde ju inte som dem sa så de fick ju skjuta i vilket fall?`??? hahah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mackan. Posted September 3, 2017 Author Report Share Posted September 3, 2017 Just now, Bladet said: men haaha lol, du gjorde ju inte som dem sa så de fick ju skjuta i vilket fall?`??? hahah Om jag hade försökt skjuta tillbaks hade jag troligen dött och sen så får man inte engagea inom 50m från en affär. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted September 3, 2017 Report Share Posted September 3, 2017 2 minutes ago, Bladet said: men haaha lol, du gjorde ju inte som dem sa så de fick ju skjuta i vilket fall?`??? hahah Alla shops är safezone precis som ATMs som är markerade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bladet Posted September 3, 2017 Report Share Posted September 3, 2017 Jag vet, men du gjorde ändå inte som dem sa. + Att hade det ej varit affär där hade du förmodligen åkt på Fail RP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mackan. Posted September 3, 2017 Author Report Share Posted September 3, 2017 Just now, Bladet said: Jag vet, men du gjorde ändå inte som dem sa. + Att hade det ej varit affär där hade du förmodligen åkt på Fail RP Jag måste inte göra vad dom säger. Dom ger mitt ett ultimatum som lyder: Put your hands up or we will open fire. Då har jag ju ett alternativ om jag vill eller inte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bladet Posted September 3, 2017 Report Share Posted September 3, 2017 Ja, men du ska värna om ditt liv eller? Och det gör du inte om det står folk med riktade vapen. Då värnar du inte om ditt liv vilket blir failrp xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted September 4, 2017 Report Share Posted September 4, 2017 18 hours ago, Bladet said: Ja, men du ska värna om ditt liv eller? Och det gör du inte om det står folk med riktade vapen. Då värnar du inte om ditt liv vilket blir failrp xD Finns ingen anledning till att följa deras regler om de ändå gjort fel? Hade de kunnat reglerna hade situationen aldrig uppstått. Lulle, Mackan., Adam Folkesson and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Öberg Posted September 17, 2017 Report Share Posted September 17, 2017 Står klart och tydligt i reglerna att "Any vehicle spawn" är safezone. Därav kommer denna bli accepterad. Mackan. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts