Lasse Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 Name: [U.C.D] L. Sjöberg Offender-Name: [FBI] Adam Date: 2017-12-31 Which rule(s) were broken: RDM Additional information: Explain in detail what happened. Jag o M. Carter va ute vid Gang Hideout men sen kom [FBI] Dayznexxo och [FBI] Adam med en grön Hatchback sport och åkte förbi men då skulle jag åka o kolla men då blev jag skjuten. Sedan kom M. Carter och försökte rädda mig, han fick ner Adam men det gick väldigt snabbt innan han dog utav Dayznexxo. Jag skrev till Dayznexxo och Adam och sa att jag vill ha mina grejor tillbaka eller riskera att jag lägger upp en banrequest på er. Dayznexxo svarade med ¨2 sec.¨ och sprang och lootade mig. Medic kommmer snabbt på plats och ressar Adam men Dayznexxo hotade medic och sa att han inte skulle ressa mig. Men när både Daniel och Adam var färdig med min loot och hade lämnat ganghideout så kommer medic och ressar mig. Dom åker bort från situationen och Dayznexxo loggar ut. När väl Dayznexxo hade loggat ut så träffade jag på Adam vid kavala square. Jag förtydligade att jag skulle lägga banrequest på honom om han inte droppade mina saker. Är säker på att både Dayznexxo och Adam var och lootade mina grejer. Vill väldigt gärna få kompensation av mina dåvarande grejer som jag hade på mig. Skickar mer av videon om det är nödvändigt. http://plays.tv/video/5a492a240825446971/rdm Eggis and xampe 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Folkesson Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 då kan jag tillägga att det är inte första gången dom har gjort såhär säga att dom ska ge tbx sakerna å sen loggar dom bara ut. har försökt prata med dom att läsa på reglerna med detta har dom tydligen inte då gjort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Posted December 31, 2017 Author Report Share Posted December 31, 2017 så, vad kommer hända? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RG9000HD Posted December 31, 2017 Report Share Posted December 31, 2017 Gott nytt år WoXXeN, Obbe and A.Almkvist 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goliat Posted January 1, 2018 Report Share Posted January 1, 2018 [FBI] Adam, har du något att tillägga? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goliat Posted January 1, 2018 Report Share Posted January 1, 2018 Hade [G.L.A] M. Carter hotat [FBI] Adam innan han dog? Om du har video på det så vill jag se det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M. Carter Posted January 1, 2018 Report Share Posted January 1, 2018 3 minutes ago, Goliat said: Hade [G.L.A] M. Carter hotat [FBI] Adam innan han dog? Om du har video på det så vill jag se det. Jag la engage innan men jag la den för G.L.A och inte U.C.D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nexxo Posted January 1, 2018 Report Share Posted January 1, 2018 (edited) .... Edited January 1, 2018 by Nexxo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goliat Posted January 1, 2018 Report Share Posted January 1, 2018 11 minutes ago, Nexxo said: .... Har du något annat att tillägga annat än punkter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nexxo Posted January 1, 2018 Report Share Posted January 1, 2018 bare at vi kom som 3 part siden de 2 var vis i en engage, fra før. så da sier loven at vi ikke skal time med noen av de 2 andre lagene så vi gjorde det riktig. å når vi kom dit da vi ble engage, så trodde vi de var i samme gruppe først. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nexxo Posted January 1, 2018 Report Share Posted January 1, 2018 vi vis vi faktisk gjorde noe galt, så skal jeg beklage her å nå på det sterkeste, men jeg kan ikke helt se at det var galt av oss det vi gjorde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goliat Posted January 1, 2018 Report Share Posted January 1, 2018 Om [FBI] engagade [U.C.D] L. Sjöberg vill jag ha ett videoklipp på det. Om ni inte kan bidra med ett videoklipp har [FBI] Adam 24 timmar på sig att refunda [U.C.D] L. Sjöberg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Posted January 1, 2018 Author Report Share Posted January 1, 2018 hur lång video vill du ha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Posted January 1, 2018 Author Report Share Posted January 1, 2018 Jag har video på Adam när han säger att han vill ha Ban Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goliat Posted January 1, 2018 Report Share Posted January 1, 2018 Om videon innehåller material som hjälper mig bedöma situationen bättre så är ett längre videoklipp önskvärt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Posted January 2, 2018 Author Report Share Posted January 2, 2018 jag har inte fått refund Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goliat Posted January 3, 2018 Report Share Posted January 3, 2018 [FBI] Adam, du kommer att bli bannad i 3 dagar för RDM på [U.C.D] L. Sjöberg. Anledningen till detta är på grund av det bevis som fins i denna ban request och att du inte har gett din sida av hur detta gick till. Om du ska engaga någon måste du ge personen ett hot och ett ultimatum, samt rimlig tid att reagera. Jag föreslår att du läser våra regler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts