Equlize Posted January 12, 2018 Report Share Posted January 12, 2018 Request Information Name: [A.P.D] P.Travis Offender-Name: [K] Eggis Date: 2018-01-12 - <17:30-17:45> Which rule(s) were broken: RDM Additional information: Explain in detail what happened. We got an alarm about a gasstation robbery, I walked to the backdoor and shouted to see if anyone was inside, it was he engaged me and I ran around the house corner and surrendered and got shoot, no orders were made under the whole process that they would kill me http://plays.tv/video/5a58e528605f52b727/rdm-eggis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karsten Posted January 12, 2018 Report Share Posted January 12, 2018 ni besvarade elden när vi dödade dig vi tog skott av någon polis. Karsten, Crypto and Eggis 1 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eggis Posted January 12, 2018 Report Share Posted January 12, 2018 1. Du kunde inte hoppa ner i våran kanal och pratat med oss innan du lägger ban req? 2. Jag såg inte att du har händerna uppe eftersom att du står bakom din bil. 3.Ni hade skjutit mot en av våran innan. och kom ihåg! Från och med nu kommer vi att lägga ban req på allt de ni i APD Håller på med! Crypto and Karsten 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Folkesson Posted January 12, 2018 Report Share Posted January 12, 2018 Spelar ingen roll om vi besvarat elden ger man upp i en fight så å har händerna uppe på huvudet ska man inte bli dödad + att när han blev dödad så skrev han ju till er med en gång om att + så var ni ju fler som borde haft översikt på honom. + vadå allt APD gör ??? Equlize, Eggis and WoXXeN 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eggis Posted January 12, 2018 Report Share Posted January 12, 2018 Han skrev till mig på steam "varför skjöt du mig?" "banreq" tycker du att det är att lösa situationen? , Ja ni avbryter fight´s helt vilt utan regelbrott och failrp:ar. Crypto 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Folkesson Posted January 12, 2018 Report Share Posted January 12, 2018 när gör vi det då ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eggis Posted January 12, 2018 Report Share Posted January 12, 2018 1 minute ago, Adam Folkesson said: när gör vi det då ?? Ni gjorde det i tisdags eller onsdags om jag inte minns fel , och det är endast när ni ligger under eller förlorat en fight. Så avbryts den och vi får inte loota er.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Folkesson Posted January 12, 2018 Report Share Posted January 12, 2018 dock har ni dödat oss redan så få ni ju loota det att vi drar oss undan så värderar vi våra liv genom att dra oss ur att inte bli dödade. + vem säger att ni inte skulle få loota ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eggis Posted January 12, 2018 Report Share Posted January 12, 2018 Just now, Adam Folkesson said: dock har ni dödat oss redan så få ni ju loota det att vi drar oss undan så värderar vi våra liv genom att dra oss ur att inte bli dödade. + vem säger att ni inte skulle få loota ? Harrisson och Dropparn hoppade upp i våran kanal då och sa att vi inte fick loota. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DropparN Posted January 12, 2018 Report Share Posted January 12, 2018 Jag var inte med i det som eggis skrev ovan, vi har pratat med varandra på steam nyss angående detta. Eggis 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted January 12, 2018 Report Share Posted January 12, 2018 Tack, annat som inte rör denna banreq tas nån annanstans! Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted January 12, 2018 Report Share Posted January 12, 2018 Jag vill att ni först och främst försöker lösa detta mellan varandra på ts, går inte det så får travis skriva till mig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted January 15, 2018 Report Share Posted January 15, 2018 Är detta löst? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eggis Posted January 15, 2018 Report Share Posted January 15, 2018 1 hour ago, luckiiee said: Är detta löst? Ja luckiiee 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts