Bengtsson Posted September 13, 2021 Report Share Posted September 13, 2021 Hej alla gamla Cvgamers det var länge sedan men har fortfarande ett varmt minne över tiden vi delade på detta Community. Varför jag gör denna tråd är för att kolla hur det är med alla. Jag var 15-16 när jag spelade på denna server och var en aktiv medlem av Cvgaming nu är jag snart 20 och tiden har sprungit förbi. Känns som det var igår. Jag tänkte bara kolla med alla hur det är med er och var ni nu befinner er i livet. Det har ju ändå gått snart 5 år. Hoppas iallafalll ni har det bra allihop och gör det ni vill med livet. Saknar er alla! // Bengtsson [1%] [CV-D] [APD-CAD] [WL] [T.R.S] Ramo 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanees Posted October 2, 2021 Report Share Posted October 2, 2021 On 9/13/2021 at 3:42 PM, Bengtsson said: // Bengtsson [1%] [CV-D] [APD-CAD] [WL] [T.R.S] Imponerande att du fortfarande kommer ihåg gängens/klanernas namn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ramo Posted October 25, 2021 Report Share Posted October 25, 2021 I spent a lot of time playing CVG back when i was a toxic 14-15 year old gamer. Now im just a toxic 20 year old gamer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted November 15, 2021 Report Share Posted November 15, 2021 Tja Kafarov 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darwin Posted November 18, 2021 Report Share Posted November 18, 2021 ✌️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.Almkvist Posted December 18, 2021 Report Share Posted December 18, 2021 hej Link to comment Share on other sites More sharing options...
S. Kauppinen Posted January 9, 2022 Report Share Posted January 9, 2022 jag lever ännu XD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now