CvGaming

RDM [APD] Jayleno

Charlie

Request Information

Name: [T.U] Hamilton

Offender-Name[APD] Jayleno

Date: 2015-04-13 ca 19:49

Reason: in the rules its says that a threat needs to be an ultimatum if you are going to kill the guy that you are yelling at. and in this case jay only said put your hands up, and that for me is not okey that he only says that. And the right thing for him to do in this case is to taze me but he did not. 

Proof:

im yelling in the end so watch out for the high volume of my voice

Vi såg dig döda en CV-D framför våra ögon sedan sa han upp med händerna flertalet gånger där du inte lyssnade.

Relevansen med detta är att det finns ingen anledning till att lägga upp en bannrequest där videon visar att han gjorde allt rätt och att du skall lägga upp minuterna innan händelsen. du undanhåller bevis.

Två saker är fel med denna ban req.

1. When you're about to rob someone, you have to give the victim a choice (If the victim fails to comply only then is lethal action allowed). Jayleno försökte väl inte råna dig?

2. Vi är inte civilas alltså lyder vi inte inte efter gang/civilan rules utan våra egna.

He isn't doing anything wrong here.

He warns you, givs you enough time to think you try to run, he kills you.

Done everything right.

Edit: du inser att det är inte så bra att klippa bevis va?

Du gör dig skyldig till mord, en polis befinner sig i närheten och ber dig ge upp.. Du väljer att fortsätta att leta efter honom.

Förstår att hans egen säkerhet står på spel, och han väljer att släcka ditt liv. RDM? Nej!

Declined