Sajm0n Posted April 28, 2015 Report Share Posted April 28, 2015 Då A.P.D inte har lyckats, så var vi i Ratz tvungen att göra det åt dom. Ni kan tacka oss senare ! Medverkade: [Ratz] S.Mikhailov [Ratz] Billy Bones [Ratz] J.Nordqvist [Ratz] Karlen Utanför RP Stort tack till Afriel! Zacharias, Billy Bones, Darkiller and 6 others 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted April 28, 2015 Report Share Posted April 28, 2015 Bra att ni sätter dom på plats grabbar! Att spränga en checkpoint med så otroligt mycket motstånd under farming timmarna när ingen är online så ska vi i Betong Klumparna ge oss på checkpointen också. Bara ett par kanter att skrapa till nästa gång: Om koden är 1234 varför då behöva spränga valvet? Staten har ingen C4 så hur använder ni då "deras" C4? Perss00n 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted April 28, 2015 Report Share Posted April 28, 2015 --- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sajm0n Posted April 28, 2015 Author Report Share Posted April 28, 2015 Bra att ni sätter dom på plats grabbar! Att spränga en checkpoint med så otroligt mycket motstånd under farming timmarna när ingen är online så ska vi i Betong Klumparna ge oss på checkpointen också. Bara ett par kanter att skrapa till nästa gång: Om koden är 1234 varför då behöva spränga valvet? Staten har ingen C4 så hur använder ni då "deras" C4? Vi sa aldrig att vi sprängde valvet? Vi säger " Till att börja med vill Ratz tacka A.P.D för sin inkompetens. 1234 som kodlås på ett vapenvalv haha" Det är C4 som är beslagtagit av N.L.A som vi tog. Edit: som staten har beslagtagit av N.L.A. Kul att ni tar de så personligt Nordqvist and Alderfeldt 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted April 28, 2015 Report Share Posted April 28, 2015 Vi sa aldrig att vi sprängde valvet? Vi säger " Till att börja med vill Ratz tacka A.P.D för sin inkompetens. 1234 som kodlås på ett vapenvalv haha" Det är C4 som är beslagtagit av N.L.A som vi tog Kul att ni tar de så personligt Inga problem alls. Jag pratar ur [b.K] R. Bartowskis perspektiv, inte ur A.P.D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted April 28, 2015 Report Share Posted April 28, 2015 Tycker du är förbannat negativ filippk. Det var ett litet RP. So what om inte APD har någon c4 .. Jag har ingen plånbok i bakfickan heller? Detta var resultatet av ett jävligt roligt rån, som slutade med "sprängda" murar.. Alderfeldt, Sajm0n and Eskil 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted April 28, 2015 Report Share Posted April 28, 2015 Tycker du är förbannat negativ filippk. Det var ett litet RP. So what om inte APD har någon c4 .. Jag har ingen plånbok i bakfickan heller? Detta var resultatet av ett jävligt roligt rån, som slutade med "sprängda" murar.. Det är självklart inget negativt med det här eftersom N.L.As checkpoint blivit sprängd ju:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goliat Posted April 28, 2015 Report Share Posted April 28, 2015 Haha, kan nästan ge betalt för att se er spränga N.L.A checkpoint! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Krüeger Posted April 28, 2015 Report Share Posted April 28, 2015 Snyggt uppsatt var det allt! Sajm0n 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted April 28, 2015 Report Share Posted April 28, 2015 Jag valde att gömma ett par posts som gick off topic. Denna tråden handlar om Filmen. Gear etc är orelevant! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 28, 2015 Report Share Posted April 28, 2015 Vad gör ni med min checkpoint!!!!!! Allt jag har att säga är...... GÖM ER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rarre Posted April 28, 2015 Report Share Posted April 28, 2015 Vi sa aldrig att vi sprängde valvet? Vi säger " Till att börja med vill Ratz tacka A.P.D för sin inkompetens. 1234 som kodlås på ett vapenvalv haha" Det är C4 som är beslagtagit av N.L.A som vi tog. Edit: som staten har beslagtagit av N.L.A. Kul att ni tar de så personligt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darwin Posted April 28, 2015 Report Share Posted April 28, 2015 Kul grej! +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sikta Posted April 28, 2015 Report Share Posted April 28, 2015 +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now