Billy Bones Posted June 30, 2015 Report Share Posted June 30, 2015 Ja.....Många hatade mig och ingen gillade mig Då är det dax för Billy Bones lämna Cvg. Kommer tillbaka då jag finner alla mina lag kamrater har lämnat ön eller dött i krig. Då har jag valt en mer fredliga väg att lämna ön och skaffa fru och barn leva vidare. Vad jag kommer göra? Kommer gå tillbaka till Kära Dota spela på höginvå igen. ni kanske ser mig där samt DnD rollspelandet tar mycket av min tid med. då jag ska försöka börja streama det över online. Vill tacka alla som hjälpte mig börja på servern även jag blev rånad på äpplefield första gång haha eller kommer till copper field med quadbike utan pick axe vilka minne man ser tillbaka. (= Men lycka till alla killar och tjejer (= lämna detta som minne av mig Billy Bones Out. HardmanCummings and A. Savage 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted June 30, 2015 Report Share Posted June 30, 2015 Du får ha det så bra! Samt ha en fortsatt trevlig sommar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 30, 2015 Report Share Posted June 30, 2015 Adjö Billy Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.Karlsson Posted June 30, 2015 Report Share Posted June 30, 2015 Rip Billy bownZ </3 Inga fler gokartdräkter eller takibor </3 Will miss you <3 Nordqvist, Sajm0n and A. Savage 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yoshi Posted June 30, 2015 Report Share Posted June 30, 2015 Farväl Billy Bones! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NicoDicken Posted July 1, 2015 Report Share Posted July 1, 2015 Kommer sakna dig Billy. Du var en rolig rp:are. Hoppas du finner lycka i nått annat spel:) //D . Nico Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now