Peter Marple Posted July 25, 2015 Report Share Posted July 25, 2015 I have finally decided to get a new computer, here is what i decided to buy! Temp: 42* C Idle. Plz no hate, allt är taget med en iPad Rarre, Charlie, Kebre and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted July 25, 2015 Report Share Posted July 25, 2015 Ser bra ut +1 Peter Marple 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted July 25, 2015 Report Share Posted July 25, 2015 FYFAN VAD NICE. Peter Marple 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Macáres Posted July 25, 2015 Report Share Posted July 25, 2015 Ser bra ut Peter Marple 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Öberg Posted July 25, 2015 Report Share Posted July 25, 2015 Ser riktigt fett ut! Synd bara att du inte har någon SSD hade gjort datorn lite snabbare ^^ Bra jobbat med kabeldragningen! Själv brukar jag fuska med den KappaPride Peter Marple 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rarre Posted July 25, 2015 Report Share Posted July 25, 2015 Fina grejer, har samma PSU som dig btw :3 Peter Marple 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kebre Posted July 25, 2015 Report Share Posted July 25, 2015 Windows 10 kommer ut 29 Juli om du ska uppdatera OS också snart ^^ (Uttalande om att DX 12 ska minska CPU belastning med 50% vid spelande) Gillar inte stock-kylare men ser bra ut för övrigt ^^ Gillar när det blir stilrent Peter Marple 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted July 25, 2015 Report Share Posted July 25, 2015 NICCE Peter Marple 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted July 25, 2015 Author Report Share Posted July 25, 2015 Windows 10 kommer ut 29 Juli om du ska uppdatera OS också snart ^^ (Uttalande om att DX 12 ska minska CPU belastning med 50% vid spelande) Gillar inte stock-kylare men ser bra ut för övrigt ^^ Gillar när det blir stilrent Windows 10 gratis uppdatering är redan beställd Ser riktigt fett ut! Synd bara att du inte har någon SSD hade gjort datorn lite snabbare ^^ Bra jobbat med kabeldragningen! Själv brukar jag fuska med den KappaPride SSD ska jag beställa imorgon, märker att ArmA inte gillar att jag änvänder en HDD... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted July 25, 2015 Report Share Posted July 25, 2015 Windows 10 kommer ut 29 Juli om du ska uppdatera OS också snart ^^ (Uttalande om att DX 12 ska minska CPU belastning med 50% vid spelande) Gillar inte stock-kylare men ser bra ut för övrigt ^^ Gillar när det blir stilrent Ye, Windows gick ju ut med det för Windows 8 användare så att man kan "förbeställa" det Har redan tagit mitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Macáres Posted July 25, 2015 Report Share Posted July 25, 2015 Btw, är det första gången du bygger en dator? Riktigt bra jobbat med kabeldragningen isåfall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted July 25, 2015 Author Report Share Posted July 25, 2015 Btw, är det första gången du bygger en dator? Riktigt bra jobbat med kabeldragningen isåfall Det är första gången, så tack! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now