Jump to content
CvGaming

Cvg Hemsidan


Bachne
 Share

Recommended Posts

Ursäkta mig? Exakt likadan? Bara för att vi använder samma forumsversion (IPS4.X) som släpptes alldelles nyss så är den identisk? Det finns flera tusen forum som använder sig utav exakt samma version.. SecretOne har även dem gjort liknande ändringar direkt efter vi har gjort något nytt, men jag anklagar inte dem för att ha kopierat vårat forum.. Så att ens försöka skapa en situation av detta, skäms.

Link to comment
Share on other sites

jag vet inte vad du anser men jag skrev aldrig att ni hade kopierat något tyckte bara själv att det såg lite lustigt ut. Jag försöker bara få svar min vän sen ifall du går till attack med laddat vapen är upp till dig!

Link to comment
Share on other sites

jag vet inte vad du anser men jag skrev aldrig att ni hade kopierat något tyckte bara själv att det såg lite lustigt ut. Jag försöker bara få svar min vän sen ifall du går till attack med laddat vapen är upp till dig!

3NZLsrO.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jag skrev inte att vi kopierat dem heller, utan att vi inte anklagat dem för att ha kopierat oss, vilket är en stor skillnad. Som sagt, IPS4.X släpptes nyss, och eftersom det är en bättre version än det vi hade så är det väl solklart att vi uppgraderar? Eller får vi inte det? Vi kanske ska låta forumet ligga på förra årets design samt version om det är det du tycker! Helt ärligt så är varken: Färgerna, strukturen, loggorna eller något annat "liknande" Secretone's forum och vi arbetar fortfarande på forumet eftersom den inte varit live så länge! Så förändringar kommer ständigt att komma.

Edited by Hysteria
Link to comment
Share on other sites

Som sagt känd mjukvara. Är miljontals användare som har den.

Och för o vara den så var vi före dem på att använda IPB mjukvaran.

Här är en google dork:

https://www.google.se/?gws_rd=ssl#safe=off&q=intext:+"IPS+Theme+by+IPSFocus"

 

Sen tror jag temat kan bero på att den sida där Altis Life utvecklas gör reklam för just detta tema.

Och version 4.X är relativt nytt och finns inte så mycket val ännu.

Hoppas det svarade någorlunda :)

 

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.