Ludwig Posted September 4, 2015 Report Share Posted September 4, 2015 Request Information Name: [Cv-D] [Capo] Hustle Offender-Name: [A.P.D] R. Keen Date: 2015-09-04 Reason: Använder knarkbuskarna i fight = odödbarBevis skickar jag till admin som tar tag i fallet då videon kan vara olämlig på forumet.Vill att en admin som inte är i A.P.D fraktionen tar hand om denna. Br0ze 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Keen Posted September 4, 2015 Report Share Posted September 4, 2015 vill gärna se videon också! Samir Badran, Zacharias and v.pUTIN 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 5, 2015 Report Share Posted September 5, 2015 du kan skicka mig videon på ett pm på forumet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teechy Posted September 5, 2015 Report Share Posted September 5, 2015 Asså detta spårar ur. banrequest här och där. Tycker det är en dum ban request och tycker man borde kunna lösa allt sånt här på annat sätt. ville bara säga det blir själv sur när folk använder knarkbuskarna men ändå. men hoppas detta löser sig ^^ Mr.Keen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dubrovka Posted September 5, 2015 Report Share Posted September 5, 2015 Asså detta spårar ur. banrequest här och där. Tycker det är en dum ban request och tycker man borde kunna lösa allt sånt här på annat sätt. ville bara säga det blir själv sur när folk använder knarkbuskarna men ändå. men hoppas detta löser sig ^^Håller med dock satt Keen inte i buskarna han satt utanför men mellan Ludvig och Keen är det en liten kulle som gör att det ser ut som att han sitter i. Det är ju inte heller fel att bara springa igenom den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Keen Posted September 11, 2015 Report Share Posted September 11, 2015 Har gått 1 vecka nu, Kan någon ta bort den här snart? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted September 11, 2015 Author Report Share Posted September 11, 2015 Verkar inte som att någon admin vill ta hand om denna reqen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted September 14, 2015 Report Share Posted September 14, 2015 Skicka till mig Ludde så ska jag kolla på det! Mvh Peter Marple//Moderator Mr.Keen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 14, 2015 Report Share Posted September 14, 2015 Ban request Declined, han sitter inte i knarkbuskarna är en liten grop precis där han sitter, ber om ursäkt för att denna blivit liggandes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts