Jump to content
CvGaming

[SC] Olsson


A. Savage
 Share

Recommended Posts

        Request Information

        Name: [Cv-D] [Boss] SavaGE

        Offender-Name: [SC] Olsson

        Date: 2015-09-14 - 20-22:00

        Reason: Vi dödade Olsson, direkt efter börjar han skriva väldigt olämpliga saker i side: http://prntscr.com/8ge9c3 , och lite annat vilket kan ses i videon.

Han combatloggade sedan efter, genom att skriva olämpliga saker (antagligen i group), så att han ska bli kickad. http://prntscr.com/8gea8x  (1:45)

Sedan vid runt 6:41 kommer olsson tillbaka, åker till HRA HQ eller något(410m från där han dog). Efter ett par minuter så lootar han J.Falk och och dödar mig(vilket jag har video på också). 

Jag vill få han bannad för: Combatlog, NLR break och olämpligt språk. Vill inte ha refound.

 

Vill gärna att Peter Marple eller Afriel tar hand om denna, video skickas till den som tar hand om ärendet.

 

Link to comment
Share on other sites

Jag blev kickad för fult språk också visste jag inte hur lång tid jag hade kvar på NLR så frågade jag dom andra och dom sa att dom trodde den var borta.

 

Hur kan det komma sig att Jorma är tillbaka 4 minuter efter att Nemo har dödat honom?

EDIT: Som Kray sa, Så sa jag till dig att jag inte visste om den var borta eller ej och darför frågade jag om du ville ha tillbaka dina grejer men då sa du att du ville se mig bannad, 

Edited by S. Olsson
Link to comment
Share on other sites

Vi tyckte det var riktigt dåligt av er att ens komma dit till platsen för bara looten. Sedan att ni hamna i en konflikt med oss var ju pga att ni kom in som fjärdepart. vi var förstapart. Jag personligen tyckte att vi inte ska lägga oss i varandras fights, speciellt inte när polisen var inblandad. Riktigt fult spel och jag som ledare i SC ska försöka undvika denna sortens spel i vårt gäng. Vi snackade också igår om att vi stora gäng ska snacka om saker och ting innan ban req. och jag frågade vad som händer om andra parten ignorerar att prata om det. Jag fick svaret att det aldrig kommer hända av Bobbi och att vi ska lösa det utan att slänga ban reqs som denna. 

Tycker det är dåligt av dig som ledare att lägga upp banreq då vi snackade med bobbi i ts om att vi alltid ska iaf försöka lösa det i ts3 först. om inte det går ska självklart en admin hjälpa till. Men ban req är det sista som ska upp.

känns mer som att ni vet att olsson ligger illa till och bara vill bli av med honom.

////Kray

Link to comment
Share on other sites

Vi tyckte det var riktigt dåligt av er att ens komma dit till platsen för bara looten. Sedan att ni hamna i en konflikt med oss var ju pga att ni kom in som fjärdepart. vi var förstapart. Jag personligen tyckte att vi inte ska lägga oss i varandras fights, speciellt inte när polisen var inblandad. Riktigt fult spel och jag som ledare i SC ska försöka undvika denna sortens spel i vårt gäng. Vi snackade också igår om att vi stora gäng ska snacka om saker och ting innan ban req. och jag frågade vad som händer om andra parten ignorerar att prata om det. Jag fick svaret att det aldrig kommer hända av Bobbi och att vi ska lösa det utan att slänga ban reqs som denna. 

Tycker det är dåligt av dig som ledare att lägga upp banreq då vi snackade med bobbi i ts om att vi alltid ska iaf försöka lösa det i ts3 först. om inte det går ska självklart en admin hjälpa till. Men ban req är det sista som ska upp.

känns mer som att ni vet att olsson ligger illa till och bara vill bli av med honom.

////Kray

Vi kom inte för looten, vi kom för att skjuta skallen av er.

Link to comment
Share on other sites

Vi tyckte det var riktigt dåligt av er att ens komma dit till platsen för bara looten. Sedan att ni hamna i en konflikt med oss var ju pga att ni kom in som fjärdepart. vi var förstapart. Jag personligen tyckte att vi inte ska lägga oss i varandras fights, speciellt inte när polisen var inblandad. Riktigt fult spel och jag som ledare i SC ska försöka undvika denna sortens spel i vårt gäng. Vi snackade också igår om att vi stora gäng ska snacka om saker och ting innan ban req. och jag frågade vad som händer om andra parten ignorerar att prata om det. Jag fick svaret att det aldrig kommer hända av Bobbi och att vi ska lösa det utan att slänga ban reqs som denna. 

Tycker det är dåligt av dig som ledare att lägga upp banreq då vi snackade med bobbi i ts om att vi alltid ska iaf försöka lösa det i ts3 först. om inte det går ska självklart en admin hjälpa till. Men ban req är det sista som ska upp.

känns mer som att ni vet att olsson ligger illa till och bara vill bli av med honom.

////Kray

Vi kom inte dit för looten, vi var där för att fighta er eller polisen, och det blev er.

Och ja, vi pratade om att vi ska prata om såna saker, men jag kände att det här inte ens var värt det, då jag inte vill ha refound heller, vilket jag skrev till dig också.

 

Link to comment
Share on other sites

Aja men då vet jag hur du ligger till som ledare. Snackar bullshit, och man vet inte var man har dig. Ni gick också in i en fight ni inte kunde ta. Dra och råna civs i kavala som ni brukar. Orkar inte med er och era tredjeparts engage och dåligt spel, samt allt skit snack du drar runt med. Ha det bra. jag lämnar tråden

Link to comment
Share on other sites

Vi kom inte DIT för att loota, men Sapphire lootade Ted för att han hade chansen att göra det. Han hade ju med gear själv, han la av det i bilen så att det skulle gå snabbare dock. Och vi smet inte från platsen, vi skulle döda dom som var mot pyrgos.

 

Det vet jag att ni har gjort ett flertal gånger, det här var första gången vi gjorde det på väldigt länge.

Edited by SavaGG
Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.