Jump to content
CvGaming

Ban Request [Cv-D] Jax och [Cv-D] Saphire


Zetas
 Share

Recommended Posts

Name: [H.R.A] Tor och [H.R.A] Zahar Faher

        Offender-Name[Cv-D] Jax och [Cv-D] Saphire

        Date: 2015-09-27 20:00

        Reason: Conny hard skulle släppa ner mig på en fotbollsplan i en quad bike, Men sedan flög quadbiken in i Helikoptern och Helikoptern Sprängdes. Så Cv-D väljer att springa till helikoptern för att loota men märker att den brinner, Jag springer runt och ser Savage i ett solar tower så jag sätter mig med kikare och kollar på honom. Och då skjuter Jax mig i huvudet, Ungefär 1 minut senare så tror Cv-D att det betyder KOS så dom skjuter ner Zahar...

Edited by Zetas
Link to comment
Share on other sites

redan i början säger ni att ni gör det för KOS vilket är helt fel anledning att gå in i en fight och att du sitter i ett hus mitt i en fire fight o kollar ut med vapen och ajg som då redan är stressad som Självaste FAN eftersom SC sprayar och vi skjuter överallt o jag då ser en okänd snubbe med vapen dyka upp i ansiktet på mig så är det ju inte så konstigt om jag öppnar eld på denna okända full gearade Snubbe han tog inte med i filmen att jag direkt efter fighten skickade ett mess där jag bad om ursäkt jag skrev det också i side och hade han velat hade han givetvis fått en refound men det gick ju inte an. utan han har nu lagt upp en ban req på mig där jag skjuter en okänd snubbe med vapen o väst mitt i en gunfight och alldeles brevid ett gömställe för en av SC spelarna.

jag tycker det är något han borde skylla sig själv för MVH Jax

Link to comment
Share on other sites

Detta har hänt flera gånger under de senaste dagarna när vi varit i förbifarten eller närheten, vi har accepterat refund men detta var ju bara överdrivet, och att ni tar ERAN rdm som KoS och skjuter mig också i min helikopter efter att ni rdmat Tor visar ju bara att ni inte förstår hur de reglerna funkar.

Edited by Darwin
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.