Billy Bones Posted November 1, 2015 Report Share Posted November 1, 2015 (edited) par punkter jag tänkte över som gör det tråkigare på servern.- Hur har ni tänkt att en civ (gänglös) person få pdw om de inte kan ta över gang hideout? (tack för rättelsen)- Distans mellan de olagliga sakerna till drugdealer kommer göras så folk kommer mer farma med heli istället vilket det är vad jag tycker när jag har kollat lär hitta flera + och - =) Edited November 1, 2015 by Billy Bones Hallvardo 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted November 1, 2015 Report Share Posted November 1, 2015 Tja Billy. 1. PDW - TRG etc kan du få tag på i Local Hideout och inte Bandit, allt som du behöver är ett gäng och det tar ca 30 sec att ta över ett Hideout.2. Drogerna och dess priser är idag på test och kommer justeras efter behov.Mvh Goatis Fisk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billy Bones Posted November 1, 2015 Author Report Share Posted November 1, 2015 så ändrat ^^ Goatis men tänkte mer som gänglös spelare har de alltid kunnat få tag på en pdw vilket de inte kan göra som gänglös för ta över hideout måste du vara i gang Joelelele 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted November 1, 2015 Report Share Posted November 1, 2015 Asså jag anser att innan man ska få sina händer på lite större vapen ska man ha råd att betala 125k för att skapa ett gäng. Annars finns ju alltid pistoler i Gun Store. Joelelele, VisionPie and J. Blane 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted November 1, 2015 Report Share Posted November 1, 2015 (edited) Man ska inte underskatta Rooken med 30Round mags! Edited November 1, 2015 by BlackPanda VisionPie, Rarre, J. Blane and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted November 1, 2015 Report Share Posted November 1, 2015 The PDW days are over. Time to farm and buy a stock full of PDWs from Gang Hideout istället Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now