Jump to content
CvGaming

Ban Request [TR]


Ludwig
 Share

Recommended Posts

WoW! Ludvig vad är saken? Vill du bara banna för bannandets skull eller? Du vet själv mycket väl att Polisen också brukar engagea på Svenska när polisen i sig vet att personen eller gänget man engagear förstår Svenska och det är ju just det vi vet. För du förstår ju Svenska eller hur? Och! När vi skrikit mot Huntern tar vi genast skott från bergen (man ser en tracer kula komma från berget en halv sekund innan vi börjar smattra mot Huntern man ser ju på videon att det är en av er som lägger första kulan från berget) och det ger oss rätten att smattra på Huntern! Eller hur? Och andra situationen var du dör vid staketet, samtidigt som eller kanske till och med en sekund innan vi dödar dig dödar ju Norren en av oss... Och om du fortfarande anser att när man engagear en svensk person på svenska skulle vara bannbart så då kan jag säkert dra fram i alla fall fyra videos var polisen gör det på oss...

Link to comment
Share on other sites

Voice over in direct chat MUST be in english during a robbery if you are not familiar with the person.

det är två som inte är svenskar i apd lavoskin och camaz och de förstår svenska med andra ord alla i apd förstår svenska. och det med mackrån stog apd snackade svenska. Han står där inne med vapen draget i macken och fråga vad han gör... vad är det för rp ni ska visa ett rp från server jag har fan inte sätt ett rp från er någonstans.

Sen gav vi ett ultimatum sen vet vi inte hur snabbt den personen som var i macken processar i huvudet när han säger "okej"  först sen säger det till er med andra ord ni visar bara 4sekunder 

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Zacharias said:

WoW! Ludvig vad är saken? Vill du bara banna för bannandets skull eller? Du vet själv mycket väl att Polisen också brukar engagea på Svenska när polisen i sig vet att personen eller gänget man engagear förstår Svenska och det är ju just det vi vet. För du förstår ju Svenska eller hur? Och! När vi skrikit mot Huntern tar vi genast skott från bergen (man ser en tracer kula komma från berget en halv sekund innan vi börjar smattra mot Huntern man ser ju på videon att det är en av er som lägger första kulan från berget) och det ger oss rätten att smattra på Huntern! Eller hur? Och andra situationen var du dör vid staketet, samtidigt som eller kanske till och med en sekund innan vi dödar dig dödar ju Norren en av oss... Och om du fortfarande anser att när man engagear en svensk person på svenska skulle vara bannbart så då kan jag säkert dra fram i alla fall fyra videos var polisen gör det på oss...

Tänk på att ni hade krig med KF samtidigt så ni kan omöjligt veta om det var vi eller inte...

Sen att de flesta i APD är svenskar är sant, men enligt rp så kan ni omöjligt veta om vi är svenska eller inte. Visst, om vi har snackat innan nu engageade så vet ni att vi är svenskar, innan det kan ni inte veta det.

Sen angående mackrånet så skjuter Norren er efter jag sa att jag dog...

Sen har du bevisligen inte läst ban reqen som jag klart o tydligt har skrivit "Have tried to talk to them but everytime they change topic so they don't have to think about it."

Link to comment
Share on other sites

Men på din video ser man ju att det är en polis som släpper iväg tracer kulan och vi hade ju tagg på han, så fortfarande det är ju ni som lägger iväg första kulan och då har vi ju all rätt att smattra på Huntern eller hur?

Och det med Svenskan, jag fick tagg på Huntern såg att det stog C.Hustle på den då vet vi att det är du och du är ju svensk så värför skulle vi inte få engagea en svensk person på svenska? Och jag vet själv att polisen också brukar göra detta då jag själv varit polis!

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Zacharias said:

Men på din video ser man ju att det är en polis som släpper iväg tracer kulan och vi hade ju tagg på han, så fortfarande det är ju ni som lägger iväg första kulan och då har vi ju all rätt att smattra på Huntern eller hur?

Och det med Svenskan, jag fick tagg på Huntern såg att det stog C.Hustle på den då vet vi att det är du och du är ju svensk så värför skulle vi inte få engagea en svensk person på svenska? Och jag vet själv att polisen också brukar göra detta då jag själv varit polis!

Men tänk själv Zacharias, kan du tagga i verkligheten? Enligt mig borde det ha tagits bort helt då det är inget rp med det och borde defenitivt inte användas till och kolla vem det är. 

Link to comment
Share on other sites

Hur hade du då tänkt att RDM och så vidare skulle fungera då, undrar jag då? Först var det ett problem att folk sköt varandra hit och dit i fights. Alltså de som inte var inblandade blev skjutna. Och nu sitter du och säger att man inte ska kunna tagga folk? Hur tänkte du där?   (Denna Ban Req är väldigt töntig då det enda du vill är att folk ska bli bannade)

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Zacharias said:

 (Denna Ban Req är väldigt töntig då det enda du vill är att folk ska bli bannade)

Asså helt seriöst. Läser du ens igenom det jag skriver. Börja kommentera när du vet vad du snackar om.

Link to comment
Share on other sites

Ludvig Ludvig Ludvig! Jag vet exakt vad jag snackar om, kanske till och med bättre en du. Och jag anser att denna ban reqqen är töntig och väldigt onödig från första början. Då vi egentligen inte gör något fel, men jag tycker vi låter Admins lösa detta nu! <3  (Thorsten du ska inte kommentera i denna Ban Req)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.