Jackson Posted November 19, 2015 Report Share Posted November 19, 2015 name: [TR] Hipster Offenders: apd Dimman och APD Mackan date 2015 11-18 vi rpa med en polis som vi dragit en engeagea på. vi tog hans kommunikation och gps osv, vi sa ser vi någon annan polis kommer vi skjuta dig och honom. snuten kom vi började skjuta på dom men vi dödade aldrig Mackan som var konstapeln som vi rpa med. vi tog in han i en bil och jag o billy,Pilot stack iväg med Mackan medans resten av vårat gäng stannade kvar och slogs emot polisen. hela vägen från där vi var till military base satt polisen tyst medans jag försökte RPA med honom. när vi kommer ditt har han då berättat för Dimman vart vi åkte och han har då redan lagt upp sig när vi kommer ditt. han skjuter ihjäl oss utan vidare och situationen är över men efter som det är så långt bort ifrån där RPt började så fanns det ingen anledning för honom att kunna veta att vi skulle vara där. vi vill ha ersättning i gear eller att dom blir Bannade för meta gaming och lack of RP videon under största delen av scenariot sett ur min gängmedlems billy bones perspektiv han var med mig under hela scenariot. hoppas ni förklarar för dom och får dom förstå att detta inte är okej. kolla videon länken e under : https://vid.me/GT5G MVH Jax G. Kasper, Zacharias, Tintin and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted November 19, 2015 Report Share Posted November 19, 2015 Men du vet väl att poliser har sändare uppkörda i gumpen? Franco 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitri Posted November 19, 2015 Report Share Posted November 19, 2015 4 hours ago, Jackson said: name: [TR] Hipster Offenders: apd Dimman och APD Mackan date 2015 11-18 vi rpa med en polis som vi dragit en engeagea på. vi tog hans kommunikation och gps osv, vi sa ser vi någon annan polis kommer vi skjuta dig och honom. snuten kom vi började skjuta på dom men vi dödade aldrig Mackan som var konstapeln som vi rpa med. vi tog in han i en bil och jag o billy,Pilot stack iväg med Mackan medans resten av vårat gäng stannade kvar och slogs emot polisen. hela vägen från där vi var till military base satt polisen tyst medans jag försökte RPA med honom. när vi kommer ditt har han då berättat för Dimman vart vi åkte och han har då redan lagt upp sig när vi kommer ditt. han skjuter ihjäl oss utan vidare och situationen är över men efter som det är så långt bort ifrån där RPt började så fanns det ingen anledning för honom att kunna veta att vi skulle vara där. vi vill ha ersättning i gear eller att dom blir Bannade för meta gaming och lack of RP videon under största delen av scenariot sett ur min gängmedlems billy bones perspektiv han var med mig under hela scenariot. hoppas ni förklarar för dom och får dom förstå att detta inte är okej. kolla videon länken e under : https://vid.me/GT5G MVH Jax Ja.. Han berättade vart ni åkte och jag tpade med mina ingame krafter upp till cargot innan ni ens var framme.. Fan! Där fick ni mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitri Posted November 19, 2015 Report Share Posted November 19, 2015 Vi pratade om det här igår, makkan unmutade när han dog och gav mig lite kreds. Att ni åker upp till mig är erat problem då jag SATT där innan ni ens var på väg upp. Nötter NorreN, Zetas and Joelelele 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jackson Posted November 19, 2015 Author Report Share Posted November 19, 2015 @Dimitri och jag tror fortfarande inte ett skit på det där. vrf skulle du sitta i en barack där så långt från fighten det e bullshitt, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitri Posted November 19, 2015 Report Share Posted November 19, 2015 Spelar ingen roll om vad du TROR, jag var där innan ni kom så ser inget fel. Har sagt mitt, nu får ni väl vänta på Makkan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted November 19, 2015 Report Share Posted November 19, 2015 video bevis Dimitri Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted November 19, 2015 Report Share Posted November 19, 2015 Denna requesten blir NEKAD eftersom jag tittat på era bevis och jag kan inte se något som intygar att han faktiskt kommit till platsen med hjälp av metagaming, som jag ser det åker ni rakt in på hans position. Dimitri 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts