Jump to content
CvGaming

Löst vis TS


Morio
 Share

Recommended Posts

10 minutes ago, CasperEbbesen said:

ehm ehm... finns en anledning att kalla dig 12 när du skriver 22 meddelanden  i side RDM RDM RDM REFOUND IDIOT RDM OMG. Sen att dina vänner loggar efter en combat mot SC är helt sjukt. ni hde fight 2min efter loggar ni.... //TR Caden

Jag fr[gade om de logga, men de gjorde inte det. De stack bara utan mig.

Link to comment
Share on other sites

Hej mario

Våran engage, var otroligt laggig. Där med låter den väldigt ojämn och blir en aning segare.. Olyckligtvis. 

Där med, skulle vi kunna sätta oss i ts3 och reda ut det här på ett schysst sätt(du, jag och jax) 

Sen kan vi se om du får refound(eftersom du vill det) eller om denna ban req måste stanna kvar.

tråkigt att sånt här händer, håller med. (Satt i helikoptern, så hörde bara engagen egenom ts)

Sen kan ju admins låsa tills vidare(undvika bråk) Så återkommer jag och Mario

\\ Kupa 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, KayTac said:

Rätt obvious när dom inte ens vill diskutera det.

Inte lätt för mig att veta. 

 

7 hours ago, Kupa said:

Hej mario

Våran engage, var otroligt laggig. Där med låter den väldigt ojämn och blir en aning segare.. Olyckligtvis. 

Där med, skulle vi kunna sätta oss i ts3 och reda ut det här på ett schysst sätt(du, jag och jax) 

Sen kan vi se om du får refound(eftersom du vill det) eller om denna ban req måste stanna kvar.

tråkigt att sånt här händer, håller med. (Satt i helikoptern, så hörde bara engagen egenom ts)

Sen kan ju admins låsa tills vidare(undvika bråk) Så återkommer jag och Mario

\\ Kupa 

Bra! Eftersom Kupa kan tänka sig att diskutera så får ni göra det. Morio, släng iväg ett pm om hur det blir när ni diskuterat klart! 

Link to comment
Share on other sites

Eftersom TR splittrat har jag haft problem att få tag på Jax. Kupa sa att jag skulle snacka med honom istället eftersom han döda mig, och tog allt gear. Kommer inte Jax in imorn på TS eller att han kontaktar mig, får Admin ta beslutet om Ban eller inte. 

On 2015-11-25 07:11:50, Peter Marple said:

Inte lätt för mig att veta. 

 

Bra! Eftersom Kupa kan tänka sig att diskutera så får ni göra det. Morio, släng iväg ett pm om hur det blir när ni diskuterat klart! 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.