Jump to content
CvGaming

KF Ban req


Boyka
 Share

Recommended Posts

MY name: Boyka

Offender name:(KF) Carl mark

2015-11-25 Klockan  runt 21:00

vi hade en fight mot apd som vi vann. Sedan kommer några andra gäng och söker kos. när jag rullar under en väg så ingagear KF mig men ger mig inte någon tid att svara. har även bett om refund men de anser att de inte gör fel

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=PyrP-4qodi8

Link to comment
Share on other sites

Dom sprang dessutom in i fighten mitt mellan kulorna för att baita kos. Sen går dom bakom min polare och förvandlar allt till att det är deras engage. Att dom sedan inte ger honom tid gör att dom gör en fel engage, alltså att dom accepterar fighten. Vilket inte kan bli en ursäkt. Så att dom sprang mellan kulorna utan att bli träffad (körde dessutom runt i polisbil när vi hade fight med A.P.D) är inte längre något att skylla på. Kan också tillägga att ingen av oss såg dom och ingen av oss sköt några kulor mot dom. Men eftersom dom stulit bilen från A.P.D så var det A.P.D som sköt. Inte vi.

Link to comment
Share on other sites

Ska inte lägga mig i fast om inte admins / mods ser detta. Kolla på 0:45-0:46 i videon just när han rullat under staketet. Där kan man se carl mark komma upp bakom honom och han rent skyndar sig att skjuta så att boyka inte ens hinner ställa sig upp. 

En sista grej också är att det låter som om Carl Mark skriker " ............get down on the ground or we will open fire" och han låg ju redan på marken så om jag nu inte har hört helt fel så är detta även en RDM.

 

Tänkte att det kunde vara bra att tänka på men om admins anser att de vill ta bort kommentaren så får de göra det.

tack

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, K.F Carl Mark said:

aja då snacka vi ju i ts igår när ni erkänner att ni skjöt på bobin när han åker förbi i bil så jag förstår inte vrf ni lägger denna ban req känns himla onödigt

Han som sa att han sköt mot er va redan död innan ni kom, vet dock inte varför han sa det

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.