Jump to content
CvGaming

Mikhailov tackar för sig!


Sajm0n
 Share

Recommended Posts

Hallå alla vänner och ovänner!

Som många vet har jag varit väldigt inaktiv på senaste tiden... Och då var de inte för att jag lessnat på att spela, det har varit för jag har jobbat jävligt mycket. Har haft ungefär 20 timmars övertid i veckan, och var alltid för trött för att spela... Nu dock så har det blivit mindre, så nu jobbar jag som vanligt, så fått mer fritid, men ändå så har jag känt att när jag kommer in och spelar så är det kul i typ 20 minuter, sen är jag inte taggad längre... Jag har inte kvar suget för att spela som jag hade förr... Varför vet jag inte riktigt, men jag känner att det är dags att ta en paus just nu, och så får jag se om jag får tillbaka suget att spela igen.

Jag har träffat hur mycket skönt folk som helst, vänner för livet! Detta community är helt fantastisk! Sluta hata på varandra och titta runt vilken underbar j**la community CVGaming har skapat! Stor eloge till skaparen av CVGaming, alla Admins, Moderators, Supports. Det är tack vare er vi kan logga in på servern och spela denna fantastiska RP mod varje dag och ha så sjukt kul!

Jag hoppas vi ses igen någon dag! Men annars får ni alla ha det så bra, och keep the server alive !

Jag kommer kika in på TS ibland och snacka lite skit!

Peace out brothers ! :drinks:

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, José de Jesús said:

Du får ha det bra mikhailov! Har varit en ära att carrya dig på Rocket League :wub: :drinks:

Du får fortsätta carrya mig på Rocket League någon dag  :wub:

 

1 hour ago, kJn said:

Synd att du tappat suget men det är klart du kommer tillbaka en vacker dag ;) Tack för jävligt många roliga stunder ! :wub: Ta hand om renarna nu :drinks:

Ja denna server är ju som en drog säger dom ju ;) Ska ta hand om renarna, jag lovar! Gonna miss u bro :wub:

1 hour ago, Daniel Macáres said:

Tråkigt att du lämnar :( Får hoppas på att du har det bra så länge, Mikhailov! :drinks::wub:
Bara att du skickar iväg ett meddelande på Ts om du vill snacka ;)

Ja men givet Macares ! :wub:

54 minutes ago, J. Blane said:

ses sen bubbis

Det gör vi bubben !

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, Karleeen said:

Tack för alla roliga stunder vi har haft! ha det bra nu simon! :D

Ja kommer sakna att lira med dig Karlen! Vi får köra lite CS någon dag! <3

17 minutes ago, Legacy™ said:

Vi har ju inte spelat något tillsammans här men vi har alltid vårat paradis <3

Vi ses på Lokal & Corona, får RDM:a dig där ist.

haha oja det stämmer <3 Vi ses på krogen, så ska jag bju dig på en öl min plebbroder:drinks:

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.