capii Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Name: *Capii Date: en månad sen Reason: jag blev bannad för en månad sen för duping, och som jag sa i min föra topic i detta ämnet så ångrar jag verkligen det jag gjorde och saknar denna server väldigt mycket. vill ha en ny chans och visa att jag är bättren så, har spelat på CVG väldigt länge och tycker att det är en helt underbar server. Saknar alla mina vänner. och undrar om jag kan få en sista chans och visa att jag är bättren så. NilzzoN, Rayinator, Tintin and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Är det sant det Emil sa till mig? Att du ddosa han och att en polisanmälan är gjord? Joelelele 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NilzzoN Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Hoppas att du kommer tillbaka bror! Tintin and HedmaN 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 han borde få en till chans. #Pray4Capii <3 NilzzoN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 capii, jonas skrev gör en ny om 6 månader....för 3 timmar sen. Att tjata dig till en unbann är jag relativt säker inte kommer fungera Joelelele and Rasmus 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Closed for obvious reasons............................ http://cvgaming.net/topic/5109-please-unbann/#comment-26423 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts