Jump to content
CvGaming

Barre rör sig vidare.


Barre
 Share

Recommended Posts

Efter Dreamhack Winter så kom jag hem till en trasig dator. Har nu beställt nya delar (Tackar j.blane för detta)  som borde komma snart. Dock så har jag lirat på min laptop med halv taskig prestanda men jag har dock inte samma intresse för CvG som jag en gång hade. Det hatet vi i Zeds och SC har är väll smällar man får ta på grund utav vårt agerande. Att jag backat gänget i situationer har fått mig bannad, kickad från medic chief och hat från communityn allmänt. Jag tog beslutet att lämna SC och starta ett en manna gäng fokuserat på RP och det gick ju som det gick.

Jag vet att jag har gjort dessa "hejdå" trådar förut men de har till stor del varit baserade på ilska men denna gång så blir det mer långvarigt. Jag hoppade in i SC kanal här om dagen och det första man hör efter man har sagt ordet "hej" är "You were kicked from the channel". Så det visar ju vart man har dom nu. Har jag inte dom så har jag ingen att lira med så jag kommer att röra mig vidare inom spelet tills vidare.

Ha det bra allihop, ses nästa gång:) Även på DHS 2016

// [H.R.A] Bartowski / [T.U] Felip / [A.P.D] R. Bartowski / [SC] Bartowski / [Cv-D] Felip / [NATO] Felip / [Medic Chief] Bartowski

 

Link to comment
Share on other sites

Ha det bra broder! <3

btw jag kickade ur dig från kanalen på skoj, när du hoppade in sade jag "Du är ju intr med i SC" och kickade ur dig, trodde ej att du tog illa upp hahah^^

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.