Alvaréz Posted December 29, 2015 Report Share Posted December 29, 2015 Request Information Name: [H.R.A] Alvaréz Offender-Name: [SC] Olsson Date: 2015-12-29 - 22:20 Reason: Sköt ner deras helikopter, olsson combatlogga. https://www.youtube.com/watch?v=Rpwq_edySac&feature=youtu.be Dubrovka, Diddeh, Joelelele and 6 others 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted December 29, 2015 Report Share Posted December 29, 2015 Pablo Och Nordin crashade helin och gjorde så hela cargot där vi satt i trillade ihop så skrev jag i side channel vad i helvete så blev jag kickad för ban language (vi hade skojat lite med varandra i vichle tidigare) o visste inte att helvete va bannat då de inte e så grovt. snackade med bobbi även direkt efter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alvaréz Posted December 29, 2015 Author Report Share Posted December 29, 2015 3 minutes ago, Olsson said: Pablo Och Nordin crashade helin och gjorde så hela cargot där vi satt i trillade ihop så skrev jag i side channel vad i helvete så blev jag kickad för ban language (vi hade skojat lite med varandra i vichle tidigare) o visste inte att helvete va bannat då de inte e så grovt. snackade med bobbi även direkt efter. "Combat log is combat log" - http://imgur.com/UGgctIK Lavoshkin, Joelelele, Kupa and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted December 29, 2015 Report Share Posted December 29, 2015 Just now, Alvaréz said: "Combat log is combat log" - http://imgur.com/UGgctIK Ja men där tryckte han alt + f4 och jag skrev helvete i side och blev kickad det är 2 helt olika saker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
v.pUTIN Posted December 29, 2015 Report Share Posted December 29, 2015 Som sagt, "Combat log is combat log" HedmaN, Joelelele, Svedin and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted December 29, 2015 Report Share Posted December 29, 2015 Men asså skämtar du eller? Vad tänker du med? Hur ska jag veta att jag ska bli kickad för att skriva Vad i Helvete? Link to comment Share on other sites More sharing options...
v.pUTIN Posted December 29, 2015 Report Share Posted December 29, 2015 Du vet att man får 3 varningar om man skriver fula ord, du använde alla dina varningar och blev kickad när du var död vilket gjorde så att du combat loggade! Du visste precis vad du gjorde, så att sitta och försöka prata bort det är helt onödigt. Varför du gjorde som du gjorde, det vet inte jag. Men antar att det finns en förklaring till allt. Joelelele, Lavoshkin and A. Savage 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted December 29, 2015 Report Share Posted December 29, 2015 Jag och Keen och hazzz satt i en hummingbird och skämtade med varandra och skrev saker osv osv, sen när hela j**la cargot försvinner så skriver jag i side Vad i Helvete och blir kickad hur ska jag veta att helvete är ett bannat ord? Sitta inte här och säg att jag gjorde det med meningen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
v.pUTIN Posted December 29, 2015 Report Share Posted December 29, 2015 2 minutes ago, Olsson said: Jag och Keen och hazzz satt i en hummingbird och skämtade med varandra och skrev saker osv osv, sen när hela j**la cargot försvinner så skriver jag i side Vad i Helvete och blir kickad hur ska jag veta att helvete är ett bannat ord? Nu sitter du bara och hittar på, du vet mycket väl vilka ord man får/inte får skriva. " Sitta inte här och säg att jag gjorde det med meningen. " Som sagt, varför du gjorde som du gjorde, det vet inte jag Joelelele 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted December 29, 2015 Report Share Posted December 29, 2015 Nej för jag har skrivit helvete ett flertal gånger innan utan att få en ända varning, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Keen Posted December 29, 2015 Report Share Posted December 29, 2015 Låt admins Ta det här istället för att ni ska sitta å tjafsa, Blir inte bättre bara för det. Kafarov 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted December 29, 2015 Report Share Posted December 29, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=qc10aFrmTGY Kafarov, LukasL, V1RRE and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 Har varnat olsson för detta, tycker det är rätt obvious när man ser ur hans synvinkel att detta inte gjordes med flit, nevertheless är det fortfarande fel men i detta fall då, extremt oskyldigt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts