B. Lattman Posted January 29, 2016 Report Share Posted January 29, 2016 Hejsan! jag har gjort denna profil några månader sen jag var väldigt [NEWBIE] så jag tänkte säga hej så ni alla vet vem jag är just NU: Ja jag Erik som jag heter är 14 år och bor i kalla snygga västerbotten i en liten stad som heter skellefteå där så spelar jag helst mycket spel och hänger och pluggar. när jag spelar så spelar jag mest Skjutar spel som Arma3,CSGO,CoD och mer. jag gillar cvgaming och survival men jah.. jag vet inte riktigt hur man gö det här men nu vet ni lite om mig! Joelelele, Kurreman, Ferm and 6 others 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted January 29, 2016 Report Share Posted January 29, 2016 Hallå Hallå! Hoppas du trivs! Joelelele and B. Lattman 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitri Posted January 29, 2016 Report Share Posted January 29, 2016 Välkommen! B. Lattman and Joelelele 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted January 29, 2016 Report Share Posted January 29, 2016 Välkommen till våran community hoppas du stannar! Joelelele and B. Lattman 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted January 29, 2016 Report Share Posted January 29, 2016 Du är mer än välkommen, hoppas du kommer trivas! B. Lattman and Joelelele 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imlay Posted January 30, 2016 Report Share Posted January 30, 2016 Välkommen! Hoppas du kommer trivas bra! B. Lattman, Alvaréz and Joelelele 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted January 30, 2016 Report Share Posted January 30, 2016 Hej och välkommen! Joelelele and B. Lattman 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 30, 2016 Report Share Posted January 30, 2016 Välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted January 30, 2016 Author Report Share Posted January 30, 2016 Tack ja jag kommer stanna nästan hela mitt liv Bachne 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
J. Stalin Posted January 30, 2016 Report Share Posted January 30, 2016 Shuhoho B. Lattman 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted January 30, 2016 Report Share Posted January 30, 2016 15 hours ago, BattleMan said: Hejsan! jag har gjort denna profil några månader sen jag var väldigt [NEWBIE] så jag tänkte säga hej så ni alla vet vem jag är just NU: Ja jag Erik som jag heter är 14 år och bor i kalla snygga västerbotten i en liten stad som heter skellefteå där så spelar jag helst mycket spel och hänger och pluggar. när jag spelar så spelar jag mest Skjutar spel som Arma3,CSGO,CoD och mer. jag gillar cvgaming och survival men jah.. jag vet inte riktigt hur man gö det här men nu vet ni lite om mig! Jaså en till Skelleftebo? Välkommen:) Heja löven! B. Lattman 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted January 30, 2016 Report Share Posted January 30, 2016 Välkommen! Hoppas att hjälpen hittills har lönat sig! B. Lattman 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clabbe Posted January 31, 2016 Report Share Posted January 31, 2016 (edited) Hej og velkommen, håber du nyder dit ophold! Edited January 31, 2016 by Diaz r4t4tt4ck and B. Lattman 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
José de Jesús Posted February 1, 2016 Report Share Posted February 1, 2016 Välkommen! Nordqvist and B. Lattman 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
r4t4tt4ck Posted February 1, 2016 Report Share Posted February 1, 2016 vælkommen B. Lattman 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted February 1, 2016 Report Share Posted February 1, 2016 Välkommen B. Lattman 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now