luckiiee Posted February 21, 2016 Report Share Posted February 21, 2016 Lovar dig att vi inte slutar som skellefteå Link to comment Share on other sites More sharing options...
kungen Posted February 21, 2016 Report Share Posted February 21, 2016 Jag bodde i Töreboda, värsta tiden i mitt liv fyy fan, flyttade tillbaka till Mariestad efter 5 månader. Det är i Töreboda dom "stora" sakerna händer tex "Gängbråk" där till och med flera rutor gick sönder efter det så kallade gängbråket hahahahhaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted February 21, 2016 Report Share Posted February 21, 2016 Jag som tycker Nynäshamn på 25000 invånare är liten O.o Bachne 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted February 22, 2016 Report Share Posted February 22, 2016 Jag ska väl inte säga nåt https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Ar%C3%B6d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bugge Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 kupa RAUK! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now