Caveman - Phille Posted March 15, 2016 Report Share Posted March 15, 2016 Tråkigt att en grym admin avgår! Trevlig och snäll rackare! :-/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Alexei Posted March 15, 2016 Report Share Posted March 15, 2016 Åh NAEEEJEJRJRJEJH BOBBBI NEEEEEEEEEEEEEEJ NU KAN DU INTE BANNA MIG LÄNGRE D: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurre Ugur Posted March 15, 2016 Report Share Posted March 15, 2016 Nej men för fan, vem ska man ha som idol nu? Det är ju ingen annan som lyckats döda 13 poliser under en FED. Kommer bli grymt saknad. Bugge 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted March 15, 2016 Report Share Posted March 15, 2016 Tråkigt att du lämnar oss såhär Jonas, du och jag vi har haft våra "ups and downs" för vi har alltid haft olika åsikter och tankar gällande saker och ting och det är inte ofta vi har kommit överens utan ett verbalt krig. Detta har varit rätt psykiskt krävande på oss båda skulle jag tro och tillslut orkar man inte mer. Men du ska veta att jag uppskattar och tackar dig för det enorma arbete du lagt ner, vi hade inte varit där vi är idag utan dig. Avslutar med en länk från våra briljanta och puckade idéer från sena kvällar: och denna som du länkade förtjänar att komma med Kommer sakna dig Bugge, Clabbe, Barre and 5 others 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SharkieMR Posted March 16, 2016 Report Share Posted March 16, 2016 Tack för din tid Jonas! Ha bra fortsättning! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted March 16, 2016 Report Share Posted March 16, 2016 Tråkigt att de slutar som de slutar men jag får tacka för dem månader vi har lirat mot och med varandra, de har varit för de mesta jävligt roligt och de har blivit många timmars skrattande åt väldigt efterblivna saker (www.youtube.com/watch?v=jIlJJAe6XxI) Vill även tacka för att du varit med och gett mig förtroende som gjort att jag kommit dit där jag är idag på servern, tack som fan! Sen tycker jag du ska lägga ner Agent livet och faktiskt satsa på något du är bra på t.ex. mäklare www.youtube.com/watch?v=CCa8Yb9rgYg Du får ha de bra så hörs vi Rarre and Bugge 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rarre Posted March 16, 2016 Report Share Posted March 16, 2016 Den tiden när jag spelade med dig i N.L.F och N.L.A har varit den bästa tiden för mig på CvG! Synd att du lämnar... Kommer aldrig glömma den stunden när jag, en oskyldig civ som precis köpt sin första HEMTT kommer till N.L.A ön med en rook blir tok rånad av T.U och du och några andra i gamla N.L.A kommer och hjälper mig. Och detta: Ha det bra Jonas, min fakking broder! Kommer sakna dig riktigt mycket. Bugge, Jamalal, Feroz and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Br0ze Posted March 16, 2016 Report Share Posted March 16, 2016 habibi brush ha de bra, säg till om det är dags för S.D.S eller E.C comeback then you know where to find me :> eller är det dags för "oldschool Bobbi Retardo" att göra comeback i NLA? :DDD Men om du nu planerar att bara ditcha mig här och gitta så får du ha de bra Nordin, Rarre and Bugge 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 16, 2016 Report Share Posted March 16, 2016 You are only allowed to give 10 likes per day. You cannot give any more likes today. Men till er som undrar, jag ska inte sluta helt! Om det nu inte framgick i texten =) Så vi ses snart! Link to comment Share on other sites More sharing options...
G. Kasper Posted March 16, 2016 Report Share Posted March 16, 2016 2 hours ago, Jonasp said: You are only allowed to give 10 likes per day. You cannot give any more likes today. Men till er som undrar, jag ska inte sluta helt! Om det nu inte framgick i texten =) Så vi ses snart! Hoppas jag/vi! Du är bland de skönaste personerna jag mött på servern! Men dåligt att du lämnar admin posten.... För då kan du inte ge mig bazookas och sådant något mer.... G. Kasper 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
M. Gray Posted March 16, 2016 Report Share Posted March 16, 2016 men skriv en bok Jonas!!! VisionPie, Jamalal and chebbi 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferm Posted March 18, 2016 Report Share Posted March 18, 2016 Ses snart i N.L.A då chebbi and Nordin 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
K.F Carl Mark Posted March 19, 2016 Report Share Posted March 19, 2016 On 2016-03-16 at 11:12 PM, M. Gray said: men skriv en bok Jonas!!! eller ett a4;) Joelelele, chebbi and O.Strand 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViktorMan Posted April 28, 2016 Report Share Posted April 28, 2016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Ramirez Posted April 28, 2016 Report Share Posted April 28, 2016 It want be the same with out you as a admin : ( take care Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now