Jump to content
CvGaming

Banappeal Johansson


Treos
 Share

Recommended Posts

Name: Johansson

Date: 20/03-16 - runt 22:00-23:00

Reason: Har ingen aning om varför jag blev bannad för trolling eftersom jag inte gjort något speciellt, vill gärna veta varför jag blev bannad i detalj / tack på förhand

Edited by treos
Link to comment
Share on other sites

Då jag vet varför flikar jag in här snabbt bara, du blev omhändertagen av en polis (Thure) och satt i polisbilen, din kompis kör in i bilen så polisen låser upp för att stiga ur och reparera den, då hoppar du ut och in i den andra bilen. Vilket är helt ologiskt då du sitter med handfängsel bakom ryggen och är bältad i bilen enligt rp. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, luckiiee said:

Då jag vet varför flikar jag in här snabbt bara, du blev omhändertagen av en polis (Thure) och satt i polisbilen, din kompis kör in i bilen så polisen låser upp för att stiga ur och reparera den, då hoppar du ut och in i den andra bilen. Vilket är helt ologiskt då du sitter med handfängsel bakom ryggen och är bältad i bilen enligt rp. 

På vilket sätt är det trolling?

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, luckiiee said:

 Vilket är helt ologiskt då du sitter med handfängsel bakom ryggen och är bältad i bilen enligt rp. 

Klassas som trolling när man bryter ett rp på det sättet, antar att bannen hade kunnat skrivas under "lack of rp" också. 
Men generellt är det trolling beteende.

Men detta får du ta med moderatorn som bannade dig, jag förklarade bara varför du var bannad.
Tack för mig och lycka till!

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, luckiiee said:

Klassas som trolling när man bryter ett rp på det sättet, antar att bannen hade kunnat skrivas under "lack of rp" också. 
Men generellt är det trolling beteende.

Men detta får du ta med moderatorn som bannade dig, jag förklarade bara varför du var bannad.
Tack för mig och lycka till!

Han glömde ju veva upp rutan när han steg ur :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.