Jump to content
CvGaming

Ban req CvD johansson


Charlie
 Share

Recommended Posts

  1.     Request Information

            Name:  [Ms] Stewie Lorenzo

            Offender-Name: CvD johansson

            Date: YYYY-MM-DD - 2016-04-25 19:13

            Reason: jag och hedman engeagar en ensam cvd i ett hus och efter en stund i huset skriker johansson altis största 3parts engeagare j**la horor, vilket jag inte tycker är okej och även är kränkande

 

Edited by Charlie
Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Charlie said:
  1.     Request Information

            Name:  [Ms] Stewie Lorenzo

            Offender-Name: CvD johansson

            Date: YYYY-MM-DD - 2016-04-25 19:13

            Reason: jag och hedman engeagar en ensam cvd i ett hus och efter en stund i huset skriker johansson altis största 3parts engeagare j**la horor, vilket jag inte tycker är okej och även är kränkande

 

ban requesten måste vara postad inom 24timmar 

When you post a ban request it´s need to be within 24hours of the situation, this means, you have 24hours to upload and post a ban request, failing to do so, will result in auto decline

Link to comment
Share on other sites

Som Cv-D's UB så väljer jag att kommentera min åsikt.

 

Cv-D hade krig mot polisen vid peach field. Jag och Johansson ligger på skydiving, ni i MS kommer dit med 2 st SUV's och tutar och blinkar vilket jag tycker är lika mycket "lack of rp" men det är upp till admins och moderatorer att bestämma. 

 

Vad jag menar med "lack of RP" så kanske ni förstår att under ett krig mellan CvG's största arma gäng och polisen så tycker jag inte det är okej för er att åka och tuta. Hade detta hänt i verkligheten att ni tutar vid skottlossning så hade jag garanterat att gänget hade skjutit er, för att dom har garanterat skjutit flera andra.

 

MVH 

 

Luke Hobbs // Wazz

Edited by Wazz
stavfel
Link to comment
Share on other sites

Eftersom jag var på plats så anser jag att jag får kommentera här med all rätt
Det är väl mer ''Lack of roleplay'' att skrika ''LACK OF ROLEPLAY!'' än det är att säga ''Altis största tredje-parts engeagare, j**la horor?

Man kan fortfarande säga sånt där under RP-syfte också? Ni har själv kallat oss för ''k**sugare'' osv och bett oss att dra åt helvete, inte lägger vi en ban request för det?

Link to comment
Share on other sites

I verkliga livet kan man även använda ordet "third part engage" då i militärsyfte är det när man börjar skjuta / tar skott utav en annan faktion än den man själv tillhör och motståndarens faktion.. Såå egentligen är inte detta lack of roleplay :)

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, treos said:

Kan även ge dig ett råd att inte ljuga i ban requests då detta hände 18:22 :) 

då kan du min video är ungifär 19:13 så om du kan mot bevisa annat så ser jag inte varför du skulle skriva något sådant

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Charlie said:

då kan du min video är ungifär 19:13 så om du kan mot bevisa annat så ser jag inte varför du skulle skriva något sådant

 

https://gyazo.com/4e487bb8937616520e94f7fe74ff6b2c 15:36 började sessionen, 2 timmar och 44 minuter senare händer detta vilket inte blir klockan 19:13 utan 18:20

Edited by treos
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Kafarov said:

Man filmar inte med VLC, du har klippt ner videon och då har den videon sparats vid den tidpunkten.

mina klipp sparas med vlc då jag inte öppnar dem med andra program

https://gyazo.com/f14bc990591917e13bc299da500377d5

Edited by Charlie
Link to comment
Share on other sites

Okey, såhär ser jag på det hela.

Jag tänke neka denna. Det ända han skriker är "3dje parts engangear" , sen är det väl lite onödigt och lägga till "j**la horor" kan jag tycka. Men sen svarar du ju själv i direkt "Lack of roll" sen bryts klippet, så antar att det är lika bra att jag inte får veta vad du sa efter de.

Jag tycker det var en onödig banreq, dock @treos så till nästa gång behöver du ju inte lägga till "j**la horor", då det är väldigt onödigt det med.

Om något är oklart kring mitt beslut så kan ni kontakta mig på TS

/Mikhailov

Link to comment
Share on other sites

  • Sajm0n locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.