Joelelele Posted August 26, 2016 Report Share Posted August 26, 2016 name: [C.Co] Joel, wong osv.. Offenders name: [N.T.S] Skurken Date: 2016-08-26 Reason: Han combatlogga precis när vi döda han och hans polare Bevis: https://gyazo.com/ba886c2c9db9e9818436f317a5c06718 Lindegren, pantern02, bobin and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
skurkeN Posted August 26, 2016 Report Share Posted August 26, 2016 Jag råkade klicka ner spelet i frustration, kör på minimize screen, så tänkte inte ens på det, sitter på ts och ber om admin wipe på gear, och annars får du gärna möta up mig och ta mitt gear som jag sa direkt när jag insåg att jag hade combatlogga, onödig tråd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted August 26, 2016 Author Report Share Posted August 26, 2016 Just now, skurkeN said: Jag råkade klicka ner spelet i frustration, kör på minimize screen, så tänkte inte ens på det, sitter på ts och ber om admin wipe på gear, och annars får du gärna möta up mig och ta mitt gear som jag sa direkt när jag insåg att jag hade combatlogga, onödig tråd. Om du nu "råka" combat logga då skriver du det till oss DIREKT! DompaN, Lindegren and bobin 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted August 26, 2016 Author Report Share Posted August 26, 2016 (edited) Just now, skurkeN said: onödig tråd. Jo visst du stänger ner spelet för att vi inte ska kunna ta dina saker och du kallar min topic onödig? Edited August 26, 2016 by BjeNw0w bobin, DompaN, Lindegren and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
skurkeN Posted August 26, 2016 Report Share Posted August 26, 2016 55 minutes ago, BjeNw0w said: Om du nu "råka" combat logga då skriver du det till oss DIREKT! Det var ju det jag gjorde, ni måste ju låta mig reloada spelet först sluta säga inkorrekta saker din apa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted August 26, 2016 Author Report Share Posted August 26, 2016 (edited) Just now, skurkeN said: Det var ju det jag gjorde, ni måste ju låta mig reloada spelet först sluta säga inkorrekta saker din apa. Nope det gjorde du ej då jag hann både skriva en ban appeal och lägga upp den innan jag ens hörde något av mina lagmedlemmar om att du hade skrivit (vilket jag fortfarande inte tror att du har gjort) "din apa" kommigen en tre åring hade nog hittat på ett värre ord... Edited August 26, 2016 by BjeNw0w bobin, pantern02, Kafarov and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted August 27, 2016 Report Share Posted August 27, 2016 Låser tråden då ni uppenbarligen inte kan diskutera som människor! Svarar när jag kommer hem. Joelelele and bobin 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted August 28, 2016 Report Share Posted August 28, 2016 [N.T.S] Skurken är nu bannad för combatlogging. //Bachne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts