Jump to content
CvGaming

Ban req nts skurken


Joelelele
 Share

Recommended Posts

Jag råkade klicka ner spelet i frustration, kör på minimize screen, så tänkte inte ens på det, sitter på ts och ber om admin wipe på gear, och annars får du gärna möta up mig och ta mitt gear som jag sa direkt när jag insåg att jag hade combatlogga, onödig tråd.

Link to comment
Share on other sites

Just now, skurkeN said:

Jag råkade klicka ner spelet i frustration, kör på minimize screen, så tänkte inte ens på det, sitter på ts och ber om admin wipe på gear, och annars får du gärna möta up mig och ta mitt gear som jag sa direkt när jag insåg att jag hade combatlogga, onödig tråd.

Om du nu "råka" combat logga då skriver du det till oss DIREKT!

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, BjeNw0w said:

Om du nu "råka" combat logga då skriver du det till oss DIREKT!

Det var ju det jag gjorde, ni måste ju låta mig reloada spelet först sluta säga inkorrekta saker din apa.

Link to comment
Share on other sites

Just now, skurkeN said:

Det var ju det jag gjorde, ni måste ju låta mig reloada spelet först sluta säga inkorrekta saker din apa.

Nope det gjorde du ej då jag hann både skriva en ban appeal och lägga upp den innan jag ens hörde något av mina lagmedlemmar om att du hade skrivit (vilket jag fortfarande inte tror att du har gjort) "din apa" kommigen en tre åring hade nog hittat på ett värre ord...

Edited by BjeNw0w
Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.