CasperEbbesen Posted February 20, 2017 Report Share Posted February 20, 2017 Name : Semi al hai Date : 2017-02-20 Reason : Blev bannad för en combat log för jag väntade på medic i 1h 30min så jag pallade inte, jag ber om ursäkt för jag är efterbliven å gör sånt.... Kafarov, Feroz, J. Stalin and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xymz Posted February 20, 2017 Report Share Posted February 20, 2017 Då jag var medicen som ressade dig så kan jag redan säga nu att det du säger ej är sant. Du combatloggade ungefär 15 min efter att du dog, och inte 1h 30 min... Dessutom sade du att du inte hade combatloggat i ban requesten men helt plötsligt har du det nu. 'mitt spel dog, vad vill du att jag ska göra? Sen kan du ju prata med mig innan och fråga vad som har hänt...' Tala sanning och allt brukar lösa sig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted February 20, 2017 Author Report Share Posted February 20, 2017 1 minute ago, Xymz said: Då jag var medicen som ressade dig så kan jag redan säga nu att det du säger ej är sant. Du combatloggade ungefär 15 min efter att du dog, och inte 1h 30 min... Dessutom sade du att du inte hade combatloggat i ban requesten men helt plötsligt har du det nu. 'mitt spel dog, vad vill du att jag ska göra? Sen kan du ju prata med mig innan och fråga vad som har hänt...' Tala sanning och allt brukar lösa sig. Har du rec på att jag combatloggade efter 15min? sen som jag skrev ( Förlåt för jag är efterbliven och håller på, menat med att combat logga säga nått annat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xymz Posted February 20, 2017 Report Share Posted February 20, 2017 Nope har ingen record, men låter 1h 30 min rimligt för dig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted February 20, 2017 Report Share Posted February 20, 2017 Nekad, du har spelat här så pass länge att du borde veta att combatlogging inte är okej. Du får sitta ditt dygn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts