A. Savage Posted March 2, 2017 Report Share Posted March 2, 2017 (edited) Appeal Information Name: När jag blev bannad, Sockerkaka recept. Vanligtvis, Adam Savage. Date: 2017-03-02 - 21:10 Reason: Hejhej! Jag blev bannad av Marple för trolling då jag skickade iväg ett News Tower meddelande där jag frågade vart man kunde lägga in sina pengar. Jag vet inte om marple har en dålig dag och kände att han ville banna någon, men jag känner inte riktigt att det här var en riktig anledning till att banna MIG för. Det var en helt oskyldig fråga. Jag menar, jag la ändå ner 150k, och funktionen finns ju, och inga regler kring den, men men... Och om du hade en dålig dag marple så ska du veta att det kommer bättre dagar, nångång. mvh savage. Edited March 2, 2017 by A. Savage J.Ramirez, Xymz, Mopedro and 9 others 12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted March 2, 2017 Report Share Posted March 2, 2017 Vet inte om jag är helt ute o cyklar men om du blev bannad 11 Februari så borde väl din ban ha gått ut om den var 1 dag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
A. Savage Posted March 2, 2017 Author Report Share Posted March 2, 2017 (edited) 1 minute ago, Ludwig said: Vet inte om jag är helt ute o cyklar men om du blev bannad 11 Februari så borde väl din ban ha gått ut om den var 1 dag? Oj, det ska stå 2017-03-02, Alltså idag. Edited March 2, 2017 by A. Savage A.Karlsson and Ludwig 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted March 2, 2017 Report Share Posted March 2, 2017 Hej @A. Savage! Jag må tycka att ditt prank var relativt tråkigt, om inte jättetråkigt. Angående att det finns inga regler kring den, absolut fine. Vi har inte skrivit ett helt A4 om den. Vilket vi inte skall behöva göra. Ifall någon skriver ut någonting stötande eller bara oerhört opassande kommer vi att vidta åtgärder mot den personen absolut. Det är ju för att vi ska kunna ha en rolig och skön stämning på servern. I detta fallet blir din ban appeal accepterad. För att, som jag skrev ovan kommer vi vidta åtgärder mot sådana saker, om det inte går över styr dvs. Vilket jag inte har fått uppfattningen att det skett nu. Förresten tycker jag att sockerkaka inte är jättegott, föredrar kladdkaka alla dagar i veckan. Har du dock ett bra recept får du gärna skicka ett PM! Cheers. //Intesockerkakarecept chebbi, Storkatt92, Miss H and 11 others 14 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts