Z.s Posted September 1, 2017 Report Share Posted September 1, 2017 (edited) Name: A.P.D R.Vadim eller Z.s Date: December 2016 osäker vilket exacta datum. Reason: ja jag moneydupade, finns ingen anledning att göra det och jag har ingen ursäkt. allt jag kan säga är förlåt till all som jag drabbat. vill även säga förlåt till legacy då jag blev lite sur på han. jag har gjort 2 misstag som jag önskar att jag inte gjort. nu kommer jag här och frågar om en till chans för att visa att jag har mognat, jag kanske inte har admins tilit men jag hoppas att jag kan få det igen. Jag vill be om ursäkt igen för allt, /Z.s Edited September 15, 2017 by Z.s Johanees, Riddaren, Magikern and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted September 25, 2017 Report Share Posted September 25, 2017 Hej @Z.s! Uppskattar din uppriktighet, du är välkommen in på servern igen. Se till och gör det rätt från början nu! Erik Tyrone, A.Almkvist, Kafarov and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts